  • 1. Data: 2007-01-07 14:15:31
    Temat: Kto pomoze odplatnie napisac pozew rozwodowy
    Od: "go!" <g...@S...pl>

    Oczywiscie jak najbardziej fachowo i po uprzednim rozpoznaniu sytuacji... I
    mam nadzieje tanio..
    PS. Jesli ktos bedzie w stanie to prosze o kontakt na g...@g...pl

    Pozdrawiam
    go!

  • 2. Data: 2007-01-07 14:48:30
    Temat: Re: Kto pomoze odplatnie napisac pozew rozwodowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie jak najbardziej fachowo i po uprzednim rozpoznaniu sytuacji... I
    > mam nadzieje tanio..
    > PS. Jesli ktos bedzie w stanie to prosze o kontakt na g...@g...pl

    Udzielanie odpłatnych porad prawnych, to już raczej domena adwokatów.

  • 3. Data: 2007-01-07 15:02:36
    Od: "sch" <s...@o...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie jak najbardziej fachowo i po uprzednim rozpoznaniu sytuacji...
> [...]
    Jeżeli chcesz zwykły, przykładowo wypełniony pozew to mogę Ci podesłać na
    maila

    Szymon

  • 4. Data: 2007-01-07 15:59:28
    Od: "go!" <g...@S...pl>

    Użytkownik "sch" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli chcesz zwykły, przykładowo wypełniony pozew to mogę Ci podesłać na
    > maila

    Wiesz... obawiam sie za takiego przykladowego nie bede w stanie wypelnic
    poprawnie...
    W gre wchodzi chyba powod zlozenia takiego pozwu, dzieci itd... a nie
    chcialbym zrobic sobie krzywdy piszac z palca cos...glupiego albo nie piszac
    czegos waznego

  • 5. Data: 2007-01-08 08:40:36
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Udzielanie odpłatnych porad prawnych, to już raczej domena adwokatów.

    i radców prawnych.

    Marcin.

  • 6. Data: 2007-01-08 22:11:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:989ca$45a20387$57cf7bb1$31182@news.chello.pl...

    > i radców prawnych.

    No to jeszcze mamy doradców podatkowych. Ale w wypadku rozwodu raczej kierował
    bym się do adwokata.

  • 7. Data: 2007-01-08 22:39:19
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > No to jeszcze mamy doradców podatkowych. Ale w wypadku rozwodu raczej
    > kierował bym się do adwokata.

    Radca w czymś gorszy? :-)

    Marcin.

  • 8. Data: 2007-01-20 13:46:23
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Przykładowo zdaje się na allegro absolwent prawa oferuje pisanie pism procesowych za
    całkiem drobne pieniadze.
    Radców i adwokatów aż skręca.
    Chocby z tego powodu dałbym chłopakowi zarobic ;-)
    JaC

    It has removed 2941 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!