  • Data: 2003-12-06 11:14:34
    Temat: Re: Księga wieczysta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Dec 2003, dudziks wrote:
    [...]
    >+ > w zwiazku z tym zostali oni w czesciach ulamkowych wspolwlascicielami
    >+ > tej nieruchomosci wlasciciel lokalu 13 ma 767/25857
    >+ > a wlasciciel lokalu x 669/25857
    [...]
    >+ tzn. ze zostałem współwłaścicielem całego budynku (w 767/25857)?
    >+ A nie powinno być, że jestem właścicielem mieszkania nr 13?

    Ano jest tak.
    Wyróżnia się dwa rodzaje współwłasności: masz mieszkanie
    nr. XY jako własność wydzieloną (lokal w budynku) *i* udział
    we współwłasnosci niepodzielnej - twoje są po 767/25857
    dachu, schodów, ścian zewnątrznych... co przekłada się
    m.in. ;> na obowiązek utrzymywania tychże :) (remonty itp).

    pozdrowienia, Gotfryd