  • 1. Data: 2004-02-04 11:30:22
    Temat: Ksiazka o prawie dla niespecjalistow
    Od: "Roman" <z...@t...podam.com>

    Jestem mlodym czlowiek i temat prawa dotychczas w ogole mnie nie
    interesowal. Ale poniewaz mowi sie, ze nieznajomosc prawa szkodzi,
    postanowilem przeczytac sobie jakas przystepnie napisana ksiazke na ten
    temat. Oczywiscie dziedzina jest bardzo rozlegla, a ja szukam czegos, co
    przyda sie w zyciu takiemu zwyklemu Kowalskiemu. Jezeli mialaby to byc tylko
    jedna ksiazka, to co byscie polecili?

  • 2. Data: 2004-02-04 17:45:31
    Temat: Re: Ksiazka o prawie dla niespecjalistow
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Jakieś podręczniki od prawa dla ekonomistów. Oni mają taki przedmiot "wstęp
    do prawa" czy jakoś tak. Tam powinny być podstawy prawa cywilnego,
    administracyjnego i karnego. Wiem, ze jakiś czas temu pojawił sie na rynku
    taki poradnik w stylu "zbuduj reaktor atomowy w weekend". Tam były opisane
    sytuacje prawne z jakimi przeciętny obywatel może się spotkać. Nawet to
    rpzeglądałam, dla prawnika nieprzydatne bo pisane jak kodeksy w komiksie,
    ale dla zwykłych obywateli moż ebyć ok.

  • 3. Data: 2004-02-04 21:43:08
    Od: "Binio" <w...@W...gazeta.pl>

    Roman <z...@t...podam.com> napisał(a):

> [...]
    > przyda sie w zyciu takiemu zwyklemu Kowalskiemu. Jezeli mialaby to byc tylko

    Wojciech Siuda "Elementy prawa dla ekonomistów"