    From: kam <X...@X...plX>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk chce mojego dekodera - ciąg dalszy...
    Date: Wed, 08 Oct 2003 21:53:48 +0200
    Sender: k...@o...pl@81.210.16.254

    MiC wrote:
    >>Możesz dowiedzieć się z nakazu zapłaty.
    >

    > Masz problemy z rozumieniem tekstu?

    Masz problemy z rozumieniem tekstu? Trudno nazwać, to co wysyła Kruk
    'nakazem zapłaty'. Taki może wydać sąd. Wierzyciel nie ma obowiązku
    wysyłania Ci kolejnych wezwań (poza pewnymi wyjątkami, gdy wniesienie
    pozwu uzależnione jest od zakończenia postepowania reklamacyjnego czy
    czegoś podobnego), może od razu złożyć pozew, wtedy o roszczeniu dowiesz
    się albo z nakazu, jeśli będą podstawy do jego wydania, albo zostanie Ci
    doręczony pozew. Na pewno nie zwykłą pocztą. Proste?

    KG