  • 11. Data: 2005-08-18 20:54:42
    Temat: Re: Kruk - Kancelaria prawnicza z Wrocławia
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    news:de2rjs$9m7$1@inews.gazeta.pl...

    > Poszukaj telefonu, ktory ma mozliwosc blokowania wybiórczo numerów.
    > Ja mam z definicji ustawione, ze bez numeru idzie do /dev/null.

    A co to za telefon ze sie zapytam z ciekawosci?
    przydalby mi sie taki... :-)

  • 12. Data: 2005-08-18 21:28:51
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >A co to za telefon ze sie zapytam z ciekawosci?
    >przydalby mi sie taki... :-)

    Duzo stacjonarnych ma te funkcje, niestety z reguly sa to te z gornej polki
    cenowej :/

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 13. Data: 2005-08-18 22:15:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> naskrobał/a w

    > A reszta mówi się trudno. Jak ktoś ma do mnie jakiś interes, to się
    > pofatyguje z listem.
    [cut]
    > Tak samo do dev/null idzie gość pukający do drzwi, który sie wcześniej
    > nie zapowiedział. Po prostu nie reaguję i nie otwieram. Jego problem.

    Listonosze się nie zapowiadają raczej.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.

  • 14. Data: 2005-08-19 03:28:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Goomich wrote:

    > Listonosze się nie zapowiadają raczej.

    A czego listonosz może ode mnie chcieć.
    Skrzynka na listy jest za rogiem. Polecone też lądują w skrzynce.
    Nie widzę powodu, aby listonosz miał mnie nawiedzać.

  • 15. Data: 2005-08-19 06:12:07
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "ath" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam pewien problem z firmą przedstawiającą się jako "kancelaria prawnicza
    > z Wrocławia".
    > Otóż nim zostałem właścicielem aktualnego mieszkania mieszkała tu osoba,
    która
    > prawdopodobnie narobiła długów. Ciągle coś przychodziło z windykacji:
    canal
    > plus, aster city, provident, wreszcie Kruk. Oczywiście zwykłe listy.
    Najpierw
> [...]
    > Wrocławia".
    > Na pierwszy odpowiedziałem spokojnie, że nie ma, niech sobie sprawdzą w
    biurze
    > meldunkowym. Drugi już mnie zdenerwował i oprócz tej sugestii dorzuciłem
    > jeszcze co o tym myślę. Mnie akurat przed 8 rano odpowiada, natomiast mam
    > malutkie dziecko, które wtedy akurat śpi ( i daje pospać wreszcie Żonie).
    > Uf... Pytanie:
    > Co ja praktycznie mogę im powiedzieć, zrobić, żeby się wreszcie raz na
    zawsze
    > odczepili? Czy takie dzwonienie mimo próśb, żeby sobie darowali pod coś

    Na TVN było o innym windykatorze z Wrocławia i to bardziej do niego
    podobne, bo Kruk raczej wysyła pisma.
    Bardzo ułatwia życie aparat telefoniczny z prezentacją numeru. Nie znany
    numer nie odbieram połączenia.
    MM

  • 16. Data: 2005-08-19 07:44:22
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 18 Aug 2005 22:40:31 +0200,
    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> screamed:

    > Haha to chyba musiałeś wszystkich znajomych powiadomić? Ale przecież
    > niektóre centrale Telekomuny nadal nie podają numeru - no i co?

    A ilu może mieć znajomych w Swarzędzicach gmina Bździny?
    Oprócz możliwości samego telefonu można sobie w psie zamówić usługę
    ACR (Anonymous Call Rejection). Jak ktoś chce się dodzwonić,
    może zadzwonić z komórki, przymusu nie ma. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 09:42:49 user up 10708 days, 21:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Brain off-line, please wait.

  • 17. Data: 2005-08-19 07:49:21
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > A ilu może mieć znajomych w Swarzędzicach gmina Bździny?

    Półprawda. Mam wielu znajomych, którzy mają w pracy centralki
    identyfikujące się na mojej komórcej jako "zastrzeżony".
    szlag mnie trafia, ale taka jest rzeczywistość.

    MAc

  • 18. Data: 2005-08-19 10:29:51
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 19 Aug 2005 09:49:21 +0200,
    MAc <m...@t...poczta.onet.pl> screamed:

    > Półprawda. Mam wielu znajomych, którzy mają w pracy centralki
    > identyfikujące się na mojej komórcej jako "zastrzeżony".
    > szlag mnie trafia, ale taka jest rzeczywistość.

    Nie miałem na myśli wykorzystywania telefonu służbowego do prywatnych
    kontaktów (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 12:29:23 user up 10708 days, 0:24, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    One kozie death.

  • 19. Data: 2005-08-19 11:58:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@u...to.wp.pl> napisal(a):
    > [cut]
    >
    > Listonosze się nie zapowiadają raczej.

    No to zostawią awizo. Robię dokładnie tak samo - nigdy nie otwieram
    drzwi, jeśli ktoś się nie zapowiadał, że przyjdzie. Jeśli to listonosz
    czy facet od liczników - zostawi kartkę/awizo. Jeśli ktoś inny - niech
    wypie*dala - i tak mnie nie interesują nowe drzwi lub kolejny numer
    "Strażnicy".
    --
    Samotnik

  • 20. Data: 2005-08-19 18:13:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > czy facet od liczników - zostawi kartkę/awizo. Jeśli ktoś inny - niech
    > wypie*dala - i tak mnie nie interesują nowe drzwi lub kolejny numer

    Jak to miło wiedzieć, że nie ja jeden jestem "dziwny".