  • 31. Data: 2005-08-23 22:43:10
    Temat: Re: Kruk - Kancelaria prawnicza z Wrocławia
    Od: " " <h...@g...pl>

    ath <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Niestety telefon powtórzył się o 7.20 rano 2 tygodnie temu i o 8 mej rano
    > tydzień temu. Nachalne pytania, anonimowa osoba, "kancelaria prawnicza z
    > Wrocławia".

    IMO masz 2 wyjścia:

    1. Zmień numer stacji telefonicznej. Na pierwszym miejscu to stawiam, bo raz
    że niedrogo a dwa, że raz na zawsze uwolnisz się od 'przeszłości'
    mieszkania... Trzecią zaletą jest weryfikacja znajomych i tych znajomych, od
    których nie chciałbyś odbierać telefonu ;)

    2. Jak chcesz koniecznie powalczyć, to zainstaluj automatyczną sekretarkę
    albo faks. Gwarantuję, że po czwartym połączeniu z zapowiedzią 'palanty z
    firmy takiej a takiej możecie się nagrywać, bo nie ja za to płacę a
    jednocześnie każdy do mnie dzwoniący dowie się żeście palanty' anonimowa
    osoba z Wrocławia da sobie spokój.

    Na listy do nich też możesz sobie pozwolić ale skąd wiesz ile takich listów
    przyjdzie Ci wysłać? A tak... Zmieniasz numer i po ptokach. Tylko go
    zastrzeż, bo buras będzie szukał przez biuro numerów albo książkę tel.

    Pozdrawiam,

    Zzz.