    From: piotrek77 <p...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Krowy wchodza na moja posesje
    Date: Tue, 31 Dec 2002 11:15:59 +0100

    > A nie "plotu" ?
    > I nie gadaj tu glupot, ze nie masz pieniedzy ... bo zawsze mozna wbic kilka
    > palakow i poprzeczki dac ze scietych drzewek.

    Moze i plotu, zreszta plot byl (wczesniej o tym nie pisalem), taki
    zwykly wiejski sztachetowy, niestety jablonka za plotem byla zbyt wielka
    pokusa i plota juz nie ma, krowy polamaly go probujac przez niego
    przeskoczyc). Poprzeczka ze scietych drzewek (ten patent juz
    przerabialem) nie stanowi zbyt wielkiej przeszkody dla
    kilkusetkilogramowego kawalka miesa.

    pozdrawiam

    Piotrek