  • Data: 2002-12-31 10:23:10
    Temat: Re: Krowy wchodza na moja posesje
    Od: "jaru" <j...@a...bsd.black.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdy rolnicy robia codzienny sped bydla, to te stworzenia (kilkaset kilo
    > sztuka) skracaja sobie droge przez moja posesje.

    Jesli dobrze rozumiem, to te krowy powinny isc wzdluz drogi. Jesli juz
    myslisz o ogrodzeniu to pamietaj, ze ogrodzenia nie mozna postawic przy
    samym asfalcie, nawet jesli teren ten nalezy do Ciebie. Trzeba sie odsunac
    kilka/kilkanascie metrow od krawedzi jezdni w zaleznosci od tego, co do za
    droga. No chyba, ze to jakas polna drozka.

    > Wlasciciel krow oczywiscie nie czuje sie w zaden sposob
    > odpowiedzialny za czyn swoich zwierzat.

    Normalne chamstwo - mentalnosc polskiego chlopa.

    > Co byscie zrobili na moim miejscu?

    Jakis plot, moze byc prowizorka, oby nie zostal ztaranowany. Drut kolczasty
    tez nie jest zlym pomyslem.

    > A gdybym zastrzelil krowe ktora weszla na moja posesje?

    Niestety nie wiem.

    > A moge wykopac wilczy dol?;)

    Na prawie sie nie znam, ale chyba nikt nie zabroni kopac Ci czegokolwiek na
    wlasnej dzialce. Tylko umiesc tablicze z napisem - "uwaga, dol, nie
    przechodzic tedy", zeby sie zaden czlowiek nie wpakowal.

    > A moze doniesc na zloczyncow do
    ksiedza/biskupa/soltysa/wojta/dzielnicowego?

    Najlepiej podac takiego kolesia do sadu, ale to moze byc bardziej kosztowne
    niz plot. Ponadto mozna sprobowac u ksiedza - tak, zeby wyczytal delikwetna
    na ambonie :)

    jaru