  • Data: 2024-02-08 13:16:10
    Temat: Re: Kraj bezprawia
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Feb 2024 07:16:27 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > "Czy ktoś kto wymusza pierwszeństwo i doprowadza w ten sposób do
    > wypadku, jest wyłącznym jego sprawcą? Wbrew pozorom odpowiedź na takie
    > pytanie nie jest oczywista, a wina za zdarzenia drogowe może być czymś
    > płynnym."
    >
    > Czytaj więcej na
    > https://motoryzacja.interia.pl/przepisy-drogowe/news
    -spowodowala-wypadek-sad-przyznal-jej-odszkodowanie-
    i-rente,nId,7315439#utm_source=paste&utm_medium=past
    e&utm_campaign=chrome

    > No to już całkiem jest popierdolone w tym kraju!
    >
    > Po kiego chuja w ogóle jest PoRD?
    >
    > Ja pierdole taką "sprawiedliwość"!

    Najwidoczniej ktoś ''zechciał zauważyć '' to:

    Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani
    zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność,
    unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.
    art. 3; par. 1 ustawy PORD.