  • Data: 2021-08-04 22:43:47
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tylko z ciekawości dopytuję jak to wygląda. Bo jest może błedne
    > przeświadczenie, że do pierdół za 300 zł nie wyślą technika.
    >
    > Wiem, że u nas do kradzieży w sklepie, to przyjeżdżają na każde
    > zgłoszenie. Nieraz trzeba czekać godzinę, ale przyjadą.

    Dyskutowałem kiedyś o tych odciskach z Robertem i wyszło że on
    jest fachowiec teoretyk lub kłamliwy propagandzista.
    Włamanie do auta, wybita szyba (pięćset zł) ukradzione radio
    (trzysta zł) plus jakieś drobiazgi leżące luzem w kabinie.
    To było w czasach kiedy granica była na 200zł.
    Przysłali patrol krawężników, ci zrobili notatkę ale i tak
    kazali właścicielowi jechać z kwitami na komisariat.
    Na pytanie czy sprawdzą (zabezpieczą) odciski palców
    odpowiedzieli że nie.
    A komisariat nie powiatowy tylko z mieście wojewódzkim.
    Jakby to był samochód rodziny komendanta to zgłoszenie by
    przyjął patrol na miejscy a odciski zbierała cała ekipa.
    W tym samym mieście rak było, rejon tego samego komisariatu.
    A jak szaraczkowi to nie mieli czasu ani mocy przerobowych.