  • Data: 2021-08-04 21:03:13
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2021 o 20:41, J.F pisze:

    > U mnie maja swoje kanciapki na osiedlach.

    To się rewir nazywa. Nie wiem - u mnie w starym miejscu zamieszkania
    był, ale policjantów w nim nie było;) Raz byłem bo się przeprowadziłem i
    potrzebowałem opinie w miejscu zamieszkania - dostałem opinię że mam
    dobrą bo nie ma na mnie skarg, bo tam nie mieszkam;)

    > P.S. Zadania dzielnicowych
    > http://www.wroclaw.policja.gov.pl/dwr/kontakt/twoj-d
    zielnicowy/23755,Dzielnicowi-Komisariat-Policji-Wroc
    law-Fabryczna.html

    > Ze smieciami i piciem piwa pod trzepakiem maja walczyc :-)

    Mają to w pompie. Jak ich przełożony też ma to w pompie, to jak
    napiszesz skargę to dostaniesz standardową formułkę, że iksiński działa
    zgodnie ze swoimi kompetencjami, czyli ma to w dupie.

    Generalnie tak:

    "dzielnicowy ma informować" - poinformował - "proszę zgłosić na
    komisariat, bo bez tego nic nie mogę"

    "złosiłem - co dalej?" - "a dalej to już wydział do spraw wykroczeń" -
    "a pan coś konkretnego w tej sprawie robi" - "tak" - "a co?" - "nie moge
    pana poinformować" - "to co pan może?" - "moge pana poinformować, żeby
    zgłosił pan na komisariat albo dzwonił na 112" - "ale to wiem i bez
    pana, a pan ma informować i podejmować działania" - "zgadza się i
    informuje pana żeby pan na komisariat, a o reszcie nie moge pana
    informować - a i informuję pana żeby pan nie nagrywał rozmów jeśli pan
    to robi" "dlaczego? i skąd ten pomysł że pana nagrywam?" "bo wiem że
    mnie nagrywacie i sobie nie życzę nagrywa pan?" "tak" "nie może pan" -
    "podstawa prawna?" - "bo pan nie może" - "mogę - nie mogę wrzucać na
    jutuba" - "nie nie może pan" - "podstawa prawna?" - "bo pan nie może,
    niech pan zgłosi na komisariat, ja nie moge pana informować, a pan mnie
    nagrywać" - "to jakie jest pana zadanie?" - "wspólpracować z panem na
    rzecz bezpieczeństwa" - "to znaczy?" - "to znaczy niech pan idzie na
    komisariat i zgłosi" - "już byłem - teraz dzwonie do pana" - "skoro pan
    już był to teraz wydział do spraw wykroczeń" - "czyli dopóki nie pójdę
    na komisariat to pan nic nie może a jak pójdę na komisariat to pan nic
    nie może" - "dokładnie tak"

    i tak w kolo macieju.

    --
    Shrek