  • 1. Data: 2003-05-01 17:22:23
    Temat: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    Witam ;) Moze troche NTG, ale musze sie wyzalic - przy czym ciekaw
    jestem waszych zdan.

    Dzisiaj rano okazalo sie, ze mialem wlam do samochodu. Wybita szyba po
    stronie pasazera, brak radia. Na "szczescie" brak innych zniszczen i
    po posprzataniu szkla wyglada wszystko OK.

    Radio bylo BEZ PANELA - panel byl ze mna w domu i caly czas go mam...
    Frustruje mnie to, ze nawet niekompletne radio jest gratka na
    zlodzieja. To juz drugi raz ukradli mi radio. Wczesniej tandeta
    kaseciak za 40 PLN, dzisiaj radio z CD Pioneer nieco wiekszej
    wartosci.

    Mam trzy opcje (jesli chce jezdzic sluchajac muzyki).
    - "odkupic moje radio" - czyli gdzies na gieldzie kupic ten sam model
    bez panela. Nie dam takiej bezposredniej satysfakcji zlodziejom.
    - kupic nowe radio, przy czym nie odsprzedawac mojego obecnego panelu.
    W ten sposob nie dam satysfakcji skompletowania radia (ma to sens,
    jesli wiekszosc ludzi by tak postapila)... bylem bardzo bliski tego,
    ale chyba jednak:
    - kupic nowe radio, a obecny panel sprzedac, zeby nieco zmniejszyc
    jego koszty (panel mysle 100-200 PLN, wiec moze warto?)...

    Bliski bylem zatrzymania panelu po wieki, wiekow - ale nie wierze, ze
    cos to da. Za duzo radii ginie, napedza sie to samo, gdyz poszkodowani
    sprzedaja swoje panele (na allegro jest nawet dzial "panele").

    Zalamuje rece nad tym co sie dzieje... moze od razu komus ukradne
    radio zamiast sie meczyc? :(

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-05-01 17:46:10
    Temat: Re: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    nic nie zrobisz, spotkalo mnie to kilka razy, na pocieszenie polecam nowy typ alarmu
    http://www.stickdeath.com/2002auto.html

    z wyrazami wspólczucia

  • 3. Data: 2003-05-01 18:33:48
    Od: "SapeR" <s...@i...pl>

    "Slayer" <a...@o...pl> wrote in message
    > nic nie zrobisz, spotkalo mnie to kilka razy, na pocieszenie polecam nowy
    typ alarmu
    > http://www.stickdeath.com/2002auto.html

    A mnie ukradli KOŁA - wsyskie ctery - mimo srob zabezpieczajacych
    (zadne nie daja pewnosci an 100 %, a na 100 % kazde sa do zlamania).
    I so - pojechalem na gielde i znalazlem swoje kola - powiedzialem o tym
    panom (
    bo i co mialem zrobic ?), a oni wzruszyli ramonami, no to powiedzialem, ze
    wpadne
    z niebieskimi i ze jestem w stanie udowodnic, ze to sa moje kola - na to oni
    ze mi chyba zycie niemile, a przynajmniej, ze czeka mnie regularna zmiana
    szyb w
    samochodzie, jezeli cos takiego zrobie !!! No to ja na to - DOGADAJMY sie
    jakos,
    a oni, ze to tez ich praca i zaplata sie nalezy (sic!) - ostatecznie zamiast
    za 1000 zl -
    caly komplet kupilem za 600 zl (w sumie i tak warto bylo, bo mialem nowki
    zimowki
    na nich - no i aluski MILLE MIGLIA - specjalne wydanie z okazji ktoregos tam
    wyscigu,
    kolka tanie, bo to od FORDA Ka) !

    Powiedzcie co jednak byscie zrobili w takiej sytuacji !?

    Pozdr

    sap

  • 4. Data: 2003-05-01 18:46:53
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Thu, 1 May 2003 20:33:48 +0200, "SapeR" <s...@i...pl> wrote:

    >A mnie ukradli KOŁA - wsyskie ctery - mimo srob zabezpieczajacych

    Jesli naprawde potrafisz to udowodnic, to POLICJA. Nie ma poblazania
    zlodziejom. Kola odzyskasz za darmo, kolesie dostana wyrok (moze
    pierwszy w zawiasach, a moze juz to bedzie ich inny i pojda siedziec).
    Grozby slyszales, wiec jesli szybka ci sie zbije to wiadomo gdzie
    uderzac.

    Skad wiesz, ze nie bedziesz musial kupowac SWOICH kol za dwa miesiace
    ponownie?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS. Bez poblazania....

  • 5. Data: 2003-05-01 19:47:24
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Grzegorz Mejlun" <g...@n...plusnet.pl> wrote in message

> [...]
    > uderzac.
    >
    > Skad wiesz, ze nie bedziesz musial kupowac SWOICH kol za dwa miesiace

    Fajne, ale chyba nikt ci jeszcze nie wybił wszystkich szyb w mieszkaniu i
    nie klepałeś samochodu.

  • 6. Data: 2003-05-01 19:50:49
    Od: dan <d...@p...pl>

    > - kupic nowe radio, a obecny panel sprzedac, zeby nieco zmniejszyc
    > jego koszty (panel mysle 100-200 PLN, wiec moze warto?)...

    Kup nowy sprzet, sprzedaj panel i dokup sobie kieszen z podtrzymywaniem
    napiecia (gielda elektroniczna albo firma zajmujaca sie instalacja
    alarmow powinna miec)

    Pozdrawiam
    Dan

  • 7. Data: 2003-05-01 19:53:11
    Od: dan <d...@p...pl>

    > Fajne, ale chyba nikt ci jeszcze nie wybił wszystkich szyb w mieszkaniu i
    > nie klepałeś samochodu.

    Czysty biznes :) a od czego jest ubezpieczenie samochodu :D

  • 8. Data: 2003-05-01 20:19:00
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "dan" <d...@p...pl> wrote in message

    > Czysty biznes :) a od czego jest ubezpieczenie samochodu :D

    A kto mi nerwy ubezpieczy.

  • 9. Data: 2003-05-01 22:11:47
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Thu, 1 May 2003 21:47:24 +0200, "KK" <p...@g...pl> wrote:

    >Fajne, ale chyba nikt ci jeszcze nie wybił wszystkich szyb w mieszkaniu i
    >nie klepałeś samochodu.

    No wiec nasuwa sie pytanie: na ile mozemy pozwolic bandytom? Jak
    zgwalca ci zone, to tez sie nie odezwiesz, zeby ci jej nastepnym razem
    nie zabili? (sorry - brutalne)
    Im wiecej bezkarnosci podarujemy zloczyncom, tym wiecej szkody mozemy
    od nich otrzymac.
    Powinnismy scigac KAZDE przewinienie prawa i karac karami
    przewidzianymi w kodeksie... Kazde zignorowanie przestepstwa zwiekszy
    jego zuchwalosc. Skoro bezkarnie moze ukrasc radio czy cztery kola, to
    bezkarnie ujdzie mu pewnie cos innego.

    Dzisiaj uslyszalem historie (przy okazji rozmowy o mojej
    "przygodzie"). Gosciowi ukradli z auta radio i zostawili karteczke
    "panel jutro pod samochodem". Gosciu zostawil im panel (bo niby po co
    mu) - ja bym zostawil siebie z bejsbolem w krzakach ;)

    BEZ POBLAZANIA! Jesli podarujesz zbrodnie dzis - jutro mozesz
    oczekiwac nastepnej!

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 10. Data: 2003-05-01 22:13:38
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Thu, 01 May 2003 21:53:11 +0200, dan <d...@p...pl> wrote:

    >Czysty biznes :) a od czego jest ubezpieczenie samochodu :D

    Sorry - nie bylo oplacalne - przynajmniej dla mnie - bez znizek na AC.
    Za AC musialbym zaplacic 2700 PLN w PZU (gdzies indziej pewnie
    taniej). Wymiana szyby w nieautoryzowanym salonie to znacznie mniej
    kapuchy (nie wiem jeszcze ile - moge zeznac, jak ktos jest
    zainteresowany).

    Grzegorz