  • 1. Data: 2006-10-15 13:01:51
    Temat: Kradziez numeru GG
    Od: "Magda" <M...@p...onet.pl>

    Czy zlamanie hasla do gadu -gadu i kradziez tego numeru jest
    przestepstwem?Wlasnie dzisiaj ktos wlamal sie i zmienil haslo mi moj krotki
    numer gg.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-15 15:55:35
    Temat: Re: Kradziez numeru GG
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Magda napisał(a):
    > Czy zlamanie hasla do gadu -gadu i kradziez tego numeru jest
    > przestepstwem?Wlasnie dzisiaj ktos wlamal sie i zmienil haslo mi moj krotki
    > numer gg.

    Zostaw mu, niech się udławi, a Ty załóż sobie nowy numerek.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-10-15 16:00:09
    Od: "Magda" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > krotki numer gg.

    Zostaw mu, niech się udławi, a Ty załóż sobie nowy numerek.

    Ale ja nie chce zostawic tego z zasady i zeby dran byl ukarany.Poza tym to
    numerek bardzo latwy 5 liczbowy i kupiony :)

  • 4. Data: 2006-10-15 16:17:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Czy zlamanie hasla do gadu -gadu i kradziez tego numeru jest
    > przestepstwem? Wlasnie dzisiaj ktos wlamal sie i zmienil haslo mi moj
    > krotki numer gg.

    numer nie jest twoj, tylko operatora, wiec tak na dobra sprawe to tobie nikt
    niczego nie ukradl, wlamano sie tez nie do ciebie, tylko na serwer
    operatora, wiec tak naprawde jak dla mnie to nie jestes strona w tym
    problemie, a w kazdym razie nie bezpsrednio

    pisz do gg, ale jak znam zycie to polaza na to laske, nie po raz pierwszy i
    nie po raz ostatni cos takiego sie wydazylo, a czasm sie zastanawiam czy to
    oni sami tego nie robia

  • 5. Data: 2006-10-15 16:22:59
    Od: "Magda" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > i nie po raz ostatni cos takiego sie wydazylo, a czasm sie zastanawiam czy
    Nad tym sie tez zastanawialem gdyz haslo skladalos ie z 11 liter i cyferek
    raczej nie do zlamania. Numerek kupiony od kogos kto nimi handlowal i mial
    sporo takich ladnych prostych numerkow wiec skad je mial czy nie ma kontaktu
    z nimi? Sprzedal mi teraz go wziol sobie spowrotem? ciekawe

  • 6. Data: 2006-10-15 16:25:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    Przede wszystkim wlamujac sie na Twoje konto czyta Twoje wiadomosci. A to
    przestepstwo opisane w art. 267 kk. Do tego moim zdaniem dochodzi art. 268a kk,
    bowiem zmieniajac haslo zaklócil przetwarzanie przez Ciebie i inne osoby
    informacji.

  • 7. Data: 2006-10-15 16:45:25
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Magda napisał(a):

    > Ale ja nie chce zostawic tego z zasady i zeby dran byl ukarany.Poza tym to
    > numerek bardzo latwy 5 liczbowy i kupiony :)

    Szkoda nerw i zdrowia. Z patałajstwem nie wygrasz.

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2006-10-15 16:46:37
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > numerek bardzo latwy 5 liczbowy i kupiony :)

    To kup sobie drugi

    http://www.allegro.pl/item134744471_numer_gadu_gadu_
    5cyf_.html

    Angie

  • 9. Data: 2006-10-15 16:48:54
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Magda napisał(a):
    > Numerek kupiony od kogos kto nimi handlowal i mial
    > sporo takich ladnych prostych numerkow wiec skad je mial czy nie ma kontaktu
    > z nimi? Sprzedal mi teraz go wziol sobie spowrotem? ciekawe

    No i widzisz co sobie narobiłas? Nie dość, że wywaliłaś na to dziadostwo
    pieniądze to jeszcze Ci ukradli...A może nie ukradli tylko właściciel
    się znalazł i się zalogował na swoim numerku.

    --
    Kaja

  • 10. Data: 2006-10-15 16:49:07
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Angie" <j...@w...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magda" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To kup sobie drugi
    >
    > http://www.allegro.pl/item134744471_numer_gadu_gadu_
    5cyf_.html

    Już posyłam do allegro, by skasowali aukcję za niezgodność z regulaminem.

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...