  • 1. Data: 2006-10-15 10:16:37
    Temat: Czy moge zwrocic obuwie?
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    witam
    zakupilem obuwie czy moge je zwrocic nieuzywane?
    moze inaczej, czy sprzedawca musi mi je przyjac czy to
    zalezy od jego dnia?
    jesli tak to prosze o podanie jakiegos tekstu na to...:)

  • 2. Data: 2006-10-15 10:36:53
    Temat: Re: Czy moge zwrocic obuwie?
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Krzys napisał(a):
    > witam
    > zakupilem obuwie czy moge je zwrocic nieuzywane?
    > moze inaczej, czy sprzedawca musi mi je przyjac czy to
    > zalezy od jego dnia?

    Jeśli nie mają żadnej wady to sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć zwrotu
    (chyba,że z własnej woli przyjmuje zwroty i oddaje pieniądze).Nie masz
    żadnych podstaw prawnych (a sprzedawca nie ma żadnego obowiązku z
    przepisów wynikającego) aby domagać się od sprzedawcy przyjęcia zwrotu
    niewadliwego towaru. Sklep to nie jest wypożyczalnia.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-10-15 11:09:20
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepisów wynikającego) aby domagać się od sprzedawcy przyjęcia zwrotu
    > niewadliwego towaru. Sklep to nie jest wypożyczalnia.

    wlasnie w jednym sklepie obuwniczymy widzialem duza tabliczke
    ze sprzedawca ma obowiazek przyjecia nieuzywanego obuwia
    bez podania przyczyny...
    chyba w campusie w gdansku
    nie jest tak ze mozna zwrocic towar bez podania przyczyny?

  • 4. Data: 2006-10-15 11:15:54
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Krzys napisał(a):
> [...]
    > bez podania przyczyny...
    > chyba w campusie w gdansku
    > nie jest tak ze mozna zwrocic towar bez podania przyczyny?

    1.Kupowałeś ten towar na odległość tzn. przez internet, telefon,
    formularz zamówienia?? Jeśli nie to żaden sprzedawca nie ma obowiązku
    przyjmować zwrotu niewadliwego towaru.Tylko i wyłącznie w przypadku
    zakupu na odległość.
    2.Idź do sklepu w którym kupowałeś te buty.A nuż się uda i oddadzą
    pieniądze.

  • 5. Data: 2006-10-15 11:42:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Krzys wrote:
> [...]
    > bez podania przyczyny...
    > chyba w campusie w gdansku
    > nie jest tak ze mozna zwrocic towar bez podania przyczyny?

    Można w Campusie w Gdańsku (chyba). A dokładniej mówiąc, wszędzie można,
    ale w Campusie w Gdańsku dostaniesz zwrot pieniędzy.

    P.S. Shift i prawy Alt coś Ci się zacina.

  • 6. Data: 2006-10-15 12:02:24
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Krzys" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalezy od jego dnia?
    > jesli tak to prosze o podanie jakiegos tekstu na to...:)

    jasne , że możesz zwrócić
    ale czy dostaniesz za nie zwrot zapłaty to już zależy od dobrej woli sprzedawcy