  • 21. Data: 2007-03-06 20:24:17
    Temat: Re: Kradziez nasienia, ciaza bez stosunku a pozwew i aliment??pie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    JaromirD napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ale trzeba bawić się w sądy, udowadnianie, itp. A tam, wskazała jednego, nie
    >zgodził się to dał głowę. Wskazała drugiego i myślisz, że też był taki
    >hardy?

    Daleko szukać? Czy uważasz, że w dzisiejszej Szwecji i oskarżeniem o gwałt
    (czy molestowanie) jest inaczej? No, poza oczywiście "daniem głowy"...

    Arek

  • 22. Data: 2007-03-06 20:49:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jeszcze tytułem uzupełnienia - scenarzyści już wymyślili podobną sytuację.
    Film The Crush (pol. Zauroczenie) http://www.imdb.com/title/tt0106627/
    Po nieudanym podrywie niezrównoważona panienka podkrada zużytą
    prezerwatywę i wykorzystuje jej zawartość do uwiarygodnienia pozorowanego
    gwałtu. Sprawa się wyjaśnia dzięki dzielnej aktualnej sympatii głównego bohatera...
    Gdyby jeszcze scenarzysta dodał ew. ciążę to prawie jak w wątku..

  • 23. Data: 2007-03-07 14:09:44
    Temat: Re: Kradziez nasienia, ciaza bez stosunku a pozwew i aliment??
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Szczególnie, że jest mężatką.
    JaC

  • 24. Data: 2007-03-07 21:04:50
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jesli już facet, a nie matka, to w przypadku ojcostwa mąż kobiety - a nie byczek -
    musi udowadniać.....
    JaC

    > W przypadku ojcostwa to facet musi udowadniać swoją niewinność :(

    It has removed 3193 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 25. Data: 2007-03-09 08:47:47
    Od: bojster <b...@u...net>

    JaromirD wrote:

    > Ale trzeba bawić się w sądy, udowadnianie, itp. A tam, wskazała jednego, nie
    > zgodził się to dał głowę. Wskazała drugiego i myślisz, że też był taki
    > hardy?

    Śmiem twierdzić, że po ścięciu 'ojca', pannie nie przysługiwało już
    prawo do dalszego wskazywania. Gdyby tak było, to przecież zmazywałaby
    winę ze ścietego nieszczęśnika i zapewne sama dałaby głowę za takie
    coś. Było to więc coś na kształt rosyjskiej ruletki: pokazywała palcem
    jednego i albo dziecko miało ojca, albo stawało się półsierotą.