  • 51. Data: 2005-02-17 18:34:04
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Najlepiej to nastraszyć ich, że jak laptop się nie odnajdzie, to we
    > wszystkich lokalnych gazetach opiszesz całą sytuację - stracą zaufanie

    Szantaz ... to tez wykroczenie ... conajmniej wykroczenie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 52. Data: 2005-02-17 18:39:21
    Temat: Re: Kradziez laptopa [ot]
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Feb 2005 23:39:42 +0100, Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > 10 lat temu kupiłem komputer. Gdyby mi go teraz ukradziono nie mógłbym
    > ządać 4000 zł., chociaż tyle za niego zapłaciłem, bo nie jest tyle
    > wart. Wart jest 400 zł. Podobnie twój laptop rok temu mógł być wart
    > 12000 a dzisiaj 3000 zł.
    Co do zasady masz racje ale jesli chodzi o ceny laptopow to niestety sie
    nie znasz. Odniose to do twojego komputera:
    Kupilesz 10 lat temu komputer za 4000 pln teraz jest on wart 400 pln a
    serwis proponowal by ci za niego 200 bo znalezli na allegro komputer kotry
    tez ma rok i kosztuje 200 pln. Problem w tym ze w momencie kupna kosztowal
    2000 a nie 4000 bo byl slabszej firmy mial gorsze parametry i tak dalej a
    jedynym wspolnym mianownikiem jest to ze jest to komputer i ze ma rok.
    Podobnie jest z tymi 3000 za laptopa kosztujacego rok temu 12 000
    ceny laptopow nie spadaja tak szybko jak komputerow stacjonarnych wiec
    9000 na rok to sprawa praktycznie niemozliwa
    pozdrawiam
    --
    JFK
    kontakt ze mna:

  • 53. Data: 2005-02-17 19:37:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, nie znam się na cenach laptopów, jestem tylko prawnikiem, ale
    > jeśli taki w istocie jest problem, to na pl.soc.prawo mogę napisać tylko
    > NTG.

    jak najbardziej ta grupa, znalezli ofiare (kobiete) i chca ja orznac.

    P.

  • 54. Data: 2005-02-17 19:38:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Szantaz ... to tez wykroczenie ... conajmniej wykroczenie.

    a wlasnie konkretny art. jakbys mogl podac co do szantazu to bede wdzieczny.

    P.

  • 55. Data: 2005-02-17 20:33:10
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cv2rsm$lka$1@inews.gazeta.pl> :

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > a wlasnie konkretny art. jakbys mogl podac co do szantazu to bede wdzieczny.

    to nie straszyć tylko "poinformowac" przy innych klientach ;)

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 56. Data: 2005-02-17 20:33:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 17 Feb 2005 08:32:29 +0100, szerszen napisał(a):

    > jak wycenic?
    > w przypadku laptopa to: firma i model + ewentualne rozszerzenia jakie w nim
    > robilas typu dodatkowa pamiec, wymieniony dysk itp

    Oraz oprogramowanie! W tym przypadku to pewnie było Windows XP OEM.
    Powinni zapewnić identyczny sprzęt - to że jakiś Gericom ma ten sam
    procesor, nie ma znaczenia; Ty dałaś im IBM/Compaq/Dell model X i takiego
    oczekujesz.

    > generalnie laptopy nie traca na wartosci tak jak zwykle komputery i laptop
    > ktory rok temu kosztowal 13 tys po roku nadal bedzie kosztowal w okolicach
    > 8-9, mowa oczywiscie o sprzecie z papierami

    Dokładnie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 57. Data: 2005-02-18 06:21:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <M...@n...tpi.pl>, KrzysiekPP wrote:
    > Szantaz ... to tez wykroczenie ... conajmniej wykroczenie.

    Nie bardzo, vide Art. 115. §12.

    --
    Marcin

  • 58. Data: 2005-02-18 07:34:24
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Sęk w tym, że nie ukradziono nowego tylko używany.
    >
    > Doktory wpisane w nagłówek a logika na poziomie podstawowym szwankuje :>

    a jaki jest zwiazek
    ukradziono uzywany a poniewaz jest komus potrzebny jakikolwiek to chyba nei
    bedzie sobie szukal uzywanego tylko kupi jak czlowiek nowy ;)
    to chyba normalne
    na prawie was myslenia nie ucza ?

  • 59. Data: 2005-02-18 08:06:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, nie znam się na cenach laptopów, jestem tylko prawnikiem, ale

    to skoro sie nie znasz, to nie operuj kwotami, ani zwrotami ze nie zaplaca
    wiecej niz jest wart, kiedy oni oferuja 3 czy 4 tysiace

    i skoro jestes prawnikiem, to powinienes wiedziec ze chca dziwczyne
    wyslizgac, a powinni jej zwrocic, co najmniej identyczny sprzet (firma,
    model + ewentualne dodatki) albo kwote umozliwiajaca zakup identycznego, a
    to ze jest on nie dostepny, to juz ja najmniej interesuje, to oni zawinili i
    to napewno nie oni sa od stawiania warunkow

    jesli dajesz takie same rady swoim klientom (jesli ich masz) jak tutaj, to
    im wspolczuje

  • 60. Data: 2005-02-18 08:50:13
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > A co na to Pański lekarz? :>

    Mówił, żebym unikał takich wariatów jak pan.