  • 101. Data: 2005-02-18 16:08:27
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    news:rxckrte52n9s.dlg@valter.biteme...
    > *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    > <news:cv4r5j$pij$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > nie no - niepiśmienny jest?

    piśmienny, ale umowy takich firm to był prawniczy majstersztyk.

    > na szczescie nie jestem prawnikiem - ale pan, panie 'dobry synek'
    > udzielający sie w prawie i sprawiedliwości

    tylko amatorsko dyskutuję.

    > Dr. - prawa czy pediatra?

    adiunkt, wykładowca - informatyk z zawodu.

  • 102. Data: 2005-02-18 16:12:02
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    szerszen napisał/a:
    >i skoro jestes prawnikiem, to powinienes wiedziec ze chca dziwczyne
    >wyslizgac,
    IMHO wszystko wyglądało tak - ci z serwisu sprzedali komuś laptop
    ("kradzieży" jak sądzę nie zgłoszono nigdzie:-)) za powiedzmy 8000
    (nabywca zadowolony, bo musiałby zabulić normalnie >10000) i teraz chcą
    kilka tysięcy zysku ("zastępczy" laptop za 4000).:-)

  • 103. Data: 2005-02-18 16:33:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wraz z Urzędem Miejskim powinni postarać się o lokal zastępczy i
    delikatnie
    > wytłumaczyć tej pani, że tam będzie jej lepiej, pomóc w przeprowadzce itd.

    jezeli wprowazdaja taki przepis, to wszelkie koszty z tym zwiazane
    powinno miasto pokryc a nie wlasciciel kamienicy bo to po rostu nieuczciwe.

    > Jakoś trudno mi uwierzyć że ma zyski tylko z tego jednego mieszkania.

    bardzo proste:
    Ma Pan mieszkanie, wynajmuje kilka pokoi i z tego zyje.
    Zreszta to bez roznicy, uwazam
    to za absurd aby wlasciciel lokalu odpowiadal za nieodpowiedzialne
    zachowanie lokatora.
    Za zrobienie dziecka z kims kogo na niego nie stac , albo z pierwszym
    lepszyzm ktory sie do tego nie przyzna,
    badz 20 z kolei nie majac na utrzymanie jednego.

    > W czyim rozumowaniu?

    no w tym przypadku w Pana. (jakis czas temu mowil Pan o rownosci wobec
    prawa)

    > Tu porusza pan problem uczciwości tej osoby. Nie wiem czy jest uczciwa czy
    > nie. Zakładam że jest. Ma pan podstawy aby twierdzić, że nie jest?

    Mysle ze o uczciwosci nie mozna mowic w momencie gdy juz ten przepis sie
    stosuje, podobnie
    jak ten z kodesku pracy o czym wczesniej napisalem. (ciaza)
    Pan sobie wyobrazi ze ktos zaklada firme, otrzymuje dofinansowanie z unii, i
    zatrudnia 2 pracownice,
    na okres probny po ktorym okazuje sie ze sie nie nadaja. Okazuje sie ze
    ukryly fakt iz sa w ciazy.
    Bankrut jak by nie patrzec. Powinno to byc traktowanie jako oszustwo.

    P.

  • 104. Data: 2005-02-18 16:34:53
    Od: d...@p...com (poreba)

    "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> popełnił 18 lut 2005 na
    pl.soc.prawo utwór <cv4ler$o8p$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    >Pracowałem też kiedyś w charakterze serwisanta komputerów
    A moze gdzies w okolicy Katowic?
    Znaalem kiedys czlowieka ktory mowil, ze jak kiedys poszedl do serwisu
    w okolicy Katowic to mu jeden serwisant ciagle o jakim kuzynie Arku opowiadal.
    Pewnie to byles ty?

    N jvrp xyna Neabyqbj fvr jerfmpvr bqxeljn... Grenm jfmlfgxb wnfar

    --
    pozdro
    poreba

  • 105. Data: 2005-02-18 17:59:49
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > delikatnie
    >
    > jezeli wprowazdaja taki przepis, to wszelkie koszty z tym zwiazane
    > powinno miasto pokryc a nie wlasciciel kamienicy bo to po rostu
    > nieuczciwe.

    No, OK niech pokryje miasto.

    > Za zrobienie dziecka z kims kogo na niego nie stac , albo z pierwszym
    > lepszyzm ktory sie do tego nie przyzna,
    > badz 20 z kolei nie majac na utrzymanie jednego.

    Różnie to bywa. Trudno snuć domysły, czy zakładać, że kobieta zaszła w ciążę
    specjalnie, aby zrobić na złość właścicielowi kamienicy.

    > no w tym przypadku w Pana. (jakis czas temu mowil Pan o rownosci wobec
    > prawa)

    owszem, ale nie można kobiety w ciąży wyrzucać siłą, bo jest to przestępstwo
    a może być nawet zbrodnia wobec dziecka które nosi w brzuchu.

> [...]
    > ukryly fakt iz sa w ciazy.
    > Bankrut jak by nie patrzec. Powinno to byc traktowanie jako oszustwo.

    Nie wiem. Nie mam zdania na ten temat. Nie mam czasu nad tym myśleć.

  • 106. Data: 2005-02-18 18:00:43
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak kiedys poszedl do serwisu
    > w okolicy Katowic to mu jeden serwisant ciagle o jakim kuzynie Arku

    haha :)
    Nie mam kuzyna Arka. Pracowałem 60 km od Katowic.
    Pewnie nie ja :)

  • 107. Data: 2005-02-19 10:34:55
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 18 Feb 2005 14:28:54 +0100,
    _ValteR_ <s...@n...thx> screamed:

    > gówno mnie to obchodzi bo to nie ja tworzyłem taki system. Niech
    > najpierw nie głosują na świetych mikołajów i kretynów.

    Moglbys nie wyciagac mi z worka tego umyslowego kastrata i ksenofoba?
    Zarzad z gory dziekuje.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 11:34:11 user up 10527 days, 23:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Cthulhu Cthucks!

  • 108. Data: 2005-02-19 14:07:52
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 16.02.2005 Rodrig Falkenstein <t...@i...pl> napisał/a:
    > 10 lat temu kupiłem komputer. Gdyby mi go teraz ukradziono nie mógłbym
    > ządać 4000 zł., chociaż tyle za niego zapłaciłem, bo nie jest tyle wart.
    > Wart jest 400 zł. Podobnie twój laptop rok temu mógł być wart 12000 a
    > dzisiaj 3000 zł.

    Bzdury pieprzysz mosci Panie.
    Taka Toshiba z rodzielczoscia 1600x1200, mogla na wartosci stracic co najwyzej
    3000 - czyli jest warta ok. 9000PLN. A firma w sytuacji gdy wlascicielka
    sprzetu nie zgadza sie z wycena, powinna zaproponowac sprzet o mozliwie
    zblizonych parametrach.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 109. Data: 2005-02-19 14:09:30
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 18.02.2005 Jan Kowalski <p...@g...pl> napisał/a:
    > Nikt nie broni kupić nowego, ale odszkodowanie się należy za to, co zginęło,
    > a zginął używany.

    Stanowiacy narzedzie pracy (co powoduje dodatkowe szkody). Z oprogramowaniem.
    Wart w tym momencie ok. 9000PLN.

  • 110. Data: 2005-02-19 14:14:28
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 18.02.2005 Grzegorz P. Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał/a:
    > W laptopie czy komputerze o innej konfiguracji sš problemy z uruchomieniem
    > Windows XP po przełożeniu dysku z innego komputera. Poradzi sobie Pani sama?
    > Próbowała Pani kiedyœ włożyć dysk z innego komputera i uruchomić z tego
    > dysku Windows XP?

    Tak. Pani, ktora rozpoczela watek podlaczy dysk jako drugi i problem
    bedzie z glowy, a potwm sobie moze chociazby po sieci na notebooka
    zgrac to co jest potrzebne. Widzisz jakis problem? Bo ja nie.
    Zreszta. NTG.