eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty wysyłki gwarancyjnej. › Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
    Date: Fri, 18 Nov 2011 11:41:55 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 18
    Sender: Mark <>
    Message-ID: <s...@s...wot>
    References: <ja56ct$6a8$1@news.onet.pl> <ja57h6$bur$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: remote.unitech.biz.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1321612915 12253 77.252.242.228 (18 Nov 2011 10:41:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 10:41:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691663
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 10:12:10 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Gwarancja? Niezgodność z umową?

    Ale przeciez on nie kupowal dysku bezposrednio od seagate, czy wiec
    niezgodnosc towaru z umowa ma tu zastosowanie?
    Gwarancja jak najbardziej, ale IMO to mu kosztow przesylki nie zwroci, towar
    przeciez do serwisu sie dostarcza samemu.
    I tak niech sie cieszy, jesli postanowil realizowac gwarancje bezposrednio w
    Seagate, a nie u sprzedawcy u ktorego kupil, ze Seagate ma umowe z firma UPS
    ktora zbiera dyski z Polski i wysyla sama, bo inaczej musialby wysylac np do
    Holadnii
    I dla jasnosci - Seagate NIE MA polskiego biura, czy spolki zaleznej,
    zadnego oficjalnego przedstawicielstwa w Polsce, wiec nie sadze by
    jakiekolwiek roszczenia finansowe wobec Seagate mialy sens

    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1