  • Data: 2011-11-18 09:14:23
    Temat: Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 09:52:52 +0100, Fitlz napisał(a):

    > Jak padł mi zasilacz w laptopie
    > HP wysłali nowy kurierem, stary należało zwrócić również kurierem na ich
    > koszt.

    To jedynie dobra wola/marketing/dbanie o dobry PR firmy.

    > Jak wygląda sprawa z seagate? Czy mam szanse na zwrot kasy za poniesione koszty
    wysyłkek?

    Nie, nie masz do tego podstawy zadnej - poza dobra wola.
    ZWLASZCZA ze wcale nie musiales reklamowac u Seagate bezposrednio, mogles
    ten problem zostawic sprzedawcy u ktorego kupiles dysk.
    Tym bardziej ze u sprzedawcy mialbys szanse na wymiane dysku na nowy, w
    przypadku reklamacji w seagate dostajesz dysk z zielona etykietka "factory
    refurbished"

    --
    Mark