  • 1. Data: 2011-12-21 00:00:56
    Temat: Koszty postępowania karnego.
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    mamy taką sytuację:
    oskarżyciel prywatny złożył zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa,
    prokurator wydał postanowienie o umorzeniu, oskrżyciel zażalił tę decyzję i
    teraz sąd będzie rozpatrywać to dochodzenie.
    Czy w tym przypadku oskarżyciel prywatny może zostać obciążony jakimiś
    kosztami czy dopiero w jakimś dalszym etapie całej sprawy? Jeśli tak to
    kiedy?
    Wiem, że można dochodzić od oskarżyciela prywatnego koszty postępowania. No
    właśnie - ale czy chodzi tutaj o te koszty, które występują na aktualnym
    atapie czy przez postępowanie rozumiemy dopiero jakąś sprawę sądową?

    Pzdr.
    M.

  • 2. Data: 2011-12-21 00:01:49
    Temat: Re: Koszty postępowania karnego.
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > prokurator wydał postanowienie o umorzeniu, oskrżyciel zażalił tę decyzję
    > i teraz sąd będzie rozpatrywać to dochodzenie.

    zażalenie oczywiście.

    Pzdr.
    M.