eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie? › Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestepstwo czy nie?
  • Data: 2011-05-02 12:25:59
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestepstwo czy nie?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-02 13:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Zgoda, aczkolwiek ten problem ma miejsce niezależnie od tego, czy ten
    > cyjanek wpompował ktoś kto skorzystał z udostępnionego kraniku, czy ten
    > kto miał klucz do zamkniętego kraniku.

    Poniekąd... :)
    Temat był "zanętą", aby obudzić nawiedzonych.

    Dla mnie jest oczywiste, że jeśli ktoś ten "cyjanek" wpuści, obojętnie z
    jakiego kraniku, to należy użyć wszelkich dostępnych (dla policji)
    środków, aby gościa znaleźć, przygwoździć i publicznie powiesić.

    Natomiast w naszym urzędniczym państwie bezprawia sprawa zakończy się
    skazaniem właściciela AP-ka za to, że "udostępnił i nie zapisał komu".

    Kto się założy o flaszkę? (oferta limitowana, bo nie wiem, czy mi
    wątroba wytrzyma...)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.