eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie? › Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
  • Data: 2011-05-02 15:39:49
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-02 08:12, qwerty wrote:
    > System operacyjny sam
    > Udowodnij. Czy to windows/linux/bsd to pokazuje listę sieci i człowiek
    > świadomie wybiera. System nic nie robi.

    Świadomie? Ty serio twierdzisz ze przeciętny Kowalski robi coś
    *swiadomie* na kompie?

    Wyskoczylo mu jakieś głupie okienko okienko. Kliknął ok, bo jest
    analfabetą informatycznym i nie wiedział co kliknąć. I już. Dlatego
    napisałem "prawie". Nigdzie nie pisało na czerwono że *może* popełnić
    przestepstwo. Bo i niby dlaczego?