  • Data: 2004-09-17 10:32:43
    Temat: Re: Korespondencja handlowa jako dowód na zakup?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Sep 2004 09:43:31 +0200, idiom naskrobał(a):

    > Właśnie zadzwoniła do mnie dziewczyna z biura rachunkowego, które prowadzi
    > sprawy firmy, w której pracuję (i zajmuję się m.in. wewnątrzwspólnotowym
    > nabyciem). Siedzi u nich, nad naszymi papierami kontrola z US. Panie,
    > przeglądając nasze papiery poddały pod wątpliwość fakt czy rzeczywiście
    > kupujemy we Włoszech towar. Same faktury nie są dla pań wiarygodne, bo są na
    > termin płatności.... Dostałam zalecenie, żeby zbierać do każdej dostawy
    > korespondencję - moje zamówienia (wysyłane faxem lub mailem), potwierdzenia
    > itp.
> [...]

    US może prawie wszystko - najważniejsze to mieć wszystko na piśmie od nich
    bo potem jak sprawa pójdzie do sądu to będzie prościej.
    Jeżeli masz to daj na odczepnego - jeżeli nie to poproś o podstawe prawną z
    której wynika obowiązek archiwizacji korespondencji pomiędzy kontrahentami.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org