  • 971. Data: 2022-04-15 16:27:14
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 15:58, Olin pisze:

    > Nie wiem, czy się mylą, bo nie znam się na kowidowych testach;

    No więc jako że jesteś szanującym się antyszurem musisz takiej poważnej
    instytucji wierzyć bezwarunkowo. Problem w tym, że kłamią:P

    > na pewno się
    > zasromają, kiedy napiszesz do nich powyższe.

    Już do nich napisano. Zmienili jedne dane z dupy na drugie dane z dupy.

    > Miało być o korzystaniu z wątpliwych statystyk, a wrzuciłeś jakiegoś
    > śmiecia.

    Jakiego śmiecia - poważny raport, poważnej instytucji od oceny i
    procedur medycznych i taryfikacji. Kto ma się znać lepiej od nich -
    najwyżej klasy fachowcy, nie ma w polsce lepszych. No a wystarczyło
    ssprawdzić źdódełka i okazuje się jak wyglądają raporty
    najpoważniejszych instytucji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 972. Data: 2022-04-16 01:39:15
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > https://pbs.twimg.com/media/FPCUQcKWQAc_BrA?format=j
    pg&name=large

    > Wyszczepienie 86,3, procent zaszczepionych wśród zgonów 58,2. Szału nie
    > ma jak na szczepionkę która miała chronić przed zgonem w 100% - prawda?

    Już mamy 86%?

    "W 2021 roku w analizowanej populacji z powodu COVID-19 zmarło 60 185 osób
    niezaszczepionych oraz 7 116 osób zaszczepionych."

    Kto kłamie?

  • 973. Data: 2022-04-16 01:40:59
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Jakiego śmiecia - poważny raport, poważnej instytucji od oceny i
    > procedur medycznych i taryfikacji.

    Konto Robert(tutaj dużo cyferek) na twitterze to taka poważna instytucja?

  • 974. Data: 2022-04-16 04:08:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mnie bardziej "niepokoi", że testy były potwierdzone naukowo, popierane
    > przez naukowców i isrniał co do nich "naukowy konsensus" aż tu nagle się
    > zesrało i teraz okazuje się, że jak opierałes się na tych "naukach" to
    > jesteś szur:P

    Ale skąd nagle ta nagonka na testy? Trochę mnie ta cała dyskusja
    przytłacza, co już Olin rezolutnie był zauważył, ale nie kojarzę
    jakiegoś naukowego konsensusu przerażającej nieskuteczności tych testów.
    Od początku raczej wiadomo, że jak to z testami, 100% pewności nie dają
    a i test należy wykonać zgodnie z pewnymi procedurami.

    --
    Marcin

  • 975. Data: 2022-04-16 04:20:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-14, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
> [...]
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    > Śledzisz wątek, czy poczytujesz losowo co któryś post?

    Czuję się trochę zagubiony i czasami czytam losowo.

    > 1. Rzeczony Kuna to nie moja bajka.

    To wiem.

    > 2. Kilka postów wyżej pisałem, że dane o infekcjach nie są wiarygodne, bo
    > nie uzyskane na reprezentatywnej grupie.

    To też wiem i z tym się zgadzam. Ale w kwestii o co się w tej chwili ze
    Szrekiem żrecie to znowu się zgubiłem.

> [...]
    > powiada, że można się naciąć.
    >
    > "Żadne z badań laboratoryjnych nie daje 100% dokładności, jednak PCR i inne
    > testy molekularne są powszechnie uważane za najbardziej niezawodną metodę
    > rozpoznania COVID-19.
    >
    > Test pozwala wykryć nawet bardzo małe ilości materiału genetycznego
    > SARS-CoV-2, rzadko zdarza się, aby wynik testu był dodatni u osoby
    > niezakażonej lub u osoby, która nie przechodziła niedawno infekcji. Wynik
    > ujemny zazwyczaj jest dokładny, jednak sporadycznie zgłaszano wyniki
    > fałszywie ujemne, kiedy nie wykryto wirusa w próbce od osoby zakażonej.

    To wróćmy teraz do mojej uwagi, nadal nie razi Cię argumentacja
    przeprowadzona na podstawie pojedynczego, losowego przypadku, o którym
    zasadniczo niewiele wiadomo? Z jednej strony Kuna to nie Twoja bajka, a
    tu jakby sugerujesz, że coś jest na rzeczy. Natomiast ja się przywaliłem
    dokładnie do tej konkretnej wypowiedzi bo taka argumentacja jest
    kuriozalna u dowolnej osoby pretendującej do bycia jakimś-tam
    autorytetem.

    --
    Marcin

  • 976. Data: 2022-04-16 04:40:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe musisz się znać - od tego są naukowcy i eksperci. Przecież nie
    > dopuściliby szitu - prawda?

    > No ale to przecież szur:P

    > E tam - napewno szurskie strony.

    > https://www.nfz.gov.pl/download/gfx/nfz/pl/defaultak
    tualnosci/370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszen
    ia_zagrozenia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

> [...]
    > wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 85-91% dla testów PCR; 53-63%
    > dla testów
    > antygenowych;
    >
    > przy wysokim rozpowszechnieniu choroby (10%) - odsetek wyników fałszywie
    > pozytywnych wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 34-66% dla testów
    > PCR; 87-
    > 91% dla testów antygenowych"
    >
    > No i co teraz? Głupia sprawa - prawda? Szury miały rację a cała
    > strategia walki z epidemią okdp? Tysiące ludzi były "leczone" nie na tą
    > chorobę co trzeba i poumierały na "kowid + współtowarzyszące" fałszując

    A jaka była metodologia na podstawie której otrzymano te procenty? Ja
    pewnie znowu żyję w innej bajce, ale mieliśmy tu jakieś 2-3 miesiące
    amoku, gdzie człowiek się prawie nie mógł wysrać bez testu ART. Patrząc
    na to ile tych testów wykonano i ile z tego było negatywnych to brakuje
    mi w tych procentach minimum tej informacji. Te negatywy są tu MZ dość
    ważne bo, skoro nie są to jak rozumiem false negative, to jednak mocno
    zawężają grupę ryzyka. A też ta grupa ryzyka, to przecież nie wszyscy
    byli z jakimiś objawami. Takich też leczono? No więc tak trochę wygląda
    to jednak na jakieś odp..lanie dramy w szurskim stylu :)
    Problem nie w ilości false positive a zaniechaniu leczenia tych, których
    uznano, że mają kowid. No chyba, że ilość flase negative była też znaczna.

    > Nawiasem mówiąc nie chce mi się wierzyć w taki fakap, a "faktczekersi"
    > twierdzą, że w źródłach podanych w raporcie nic takiego nie ma ale... Po
    > pierwsze faktczekersi często piszą bzdury, po drugie oznaczałoby to że
    > całe to zaufanie do "ekspertów" jest również okdp.

    > No 87-90% to nie jest rzadko.

    Nie, ale należałoby się nieco wgryźć bo tak to nie wiadomo o co chodzi.

    --
    Marcin

  • 977. Data: 2022-04-16 05:06:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-15, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    > Potrafisz jakoś skomentować bułgarską krzywą zgonów na kowid?
    > Dlaczego nie wygląda jak brytyjska?
    > Czy w Bułgarii mają innego omikrona?
    > Czy szurnet jakoś wyjaśnia ten fenomen?

    Np.
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/bu
    lgaria/
    vs
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk
    /
    ?

    Rozumiem, że Brytyjczycy są wysoko wyszczepieni, Bułgarzy nisko, to może
    wyjaśniać drastyczne zjechanie przypadków w UK po wiośnie 2021, ale
    później, z omikronem? Da się cokolwiek powiedzieć bez np. znajomości
    polityki (restrykcji) kowidowych i np. charakteru obu społeczeństw, ot
    choćby podróżowania w okolicy BN, gdzie zaczął się szał omikronowy?

    --
    Marcin

  • 978. Data: 2022-04-16 08:14:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 01:39, n...@o...pl pisze:

    > Już mamy 86%?
    >
    > "W 2021 roku w analizowanej populacji z powodu COVID-19 zmarło 60 185 osób
    > niezaszczepionych oraz 7 116 osób zaszczepionych."
    >
    > Kto kłamie?

    86% poziom zaszczepienie (populacja 70-80 lat) i 57% zaszczepionych
    wśród czarnych worków.

    Kto klamie - nikt - co najwyżej brzydko manipuluje. Już wielokrotnie
    pisałem na czym polegała manipulacja ninnisterstwa podająca statysytyki
    "od początku szczepień".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 979. Data: 2022-04-16 08:15:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > polityki (restrykcji) kowidowych i np. charakteru obu społeczeństw, ot
    > choćby podróżowania w okolicy BN, gdzie zaczął się szał omikronowy?

    "Mondrzejsze o tym nie wspominać". Sugerując, że cokolwiek innego niż
    szczepienia może choćby teoretycznie wpływać na śmiertelność jesteś
    zwykłym szurem:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 980. Data: 2022-04-16 08:27:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale skąd nagle ta nagonka na testy?

    Stąd, że okazało się że szczepienia nie wpływają nijak znacznie na
    zachorowania. No wiec olin wykombinował, że może szczepienia działają
    dobrze, tylko dane o zachorowaniach są złe.

    A w międzyczasie polska agencja oceny procedur medycznych i taryfikacji
    czy jakoś tak napisała, że między 50 a 90% testów było fałszywie
    pozytywnych i na tej podstawie NFZ zmienił strategię i zalecił
    zaprzestanie testowania bezobjawowych. Potem okazało się, ze dane w tym
    profesjonalnym raporcie były z dupy i po zwróceniu uwagi zostaly
    zmienione na inne z dupy ale mniej kłujące w oczy. Jak widzisz ful
    prosfeska - naukowcom nie wierzysz?

    > Trochę mnie ta cała dyskusja
    > przytłacza, co już Olin rezolutnie był zauważył, ale nie kojarzę
    > jakiegoś naukowego konsensusu przerażającej nieskuteczności tych testów.

    No właśnie ostatnio (przynajmniej w polsce) okazały się nadzwyczaj
    skuteczny - skuteczność do 1000% ;) Trochę się krew gotuje jak się
    okazuje że dwa filary walki z kowidem (certy i wszelkie kwarantanny)
    okazują się być z dupy wzięte bo szczepionka nie zapobiega zachorowaniu
    i transmisji a testy były z D4. To w czym kurwa ci naukowcy mieli rację,
    skoro we wszystkich kluczowych rzeczach się mylili i odstawililiśmy
    bardzo kosztowne (materialnie i zdrowotnie) rzeczy, które chuja dały?

    > Od początku raczej wiadomo, że jak to z testami, 100% pewności nie dają
    > a i test należy wykonać zgodnie z pewnymi procedurami.

    Były dwie podstawy zarządzania pandemią. Testowanie i szczepienia. Jak
    się okaże że obydwa z dupy, to znaczy że spierdoliliśmy wszystko co się
    dało.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.