  • 891. Data: 2022-04-05 14:52:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Apr 2022 13:51:38 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tu masz 130% punktualności - jak można być punktualnym ponad 100%? Jak
    > przyjeżdżasz na czas to masz 100% :)

    Masz do zrobienia np 160 kursow miesiecznie.
    20 dni roboczych po 8 godzinnych kursow dziennie.

    A wykonales w miesiacu 210 punktualnych kursow.
    To ile to procent ? :-)

    Bo jezdziłes w soboty, w niedziele, w nadgodzinach.

    Ta komunikacja miejska w ogole jakos dziwnie dziala, bo potrzebuje
    kierowcow w dwa szczyty - poranny i popoludniowy.
    A potem połowa moze nie pracowac.
    Jak sobie radzą z kodeksowym czasem pracy to nie wiem.

    I dodatkowo z czasem pracy kierowcow, choc moze autobusy miejskie nie
    maja tachografow.

    J.

  • 892. Data: 2022-04-05 14:59:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05.04.2022 o 14:52, J.F napisał:

    > Masz do zrobienia np 160 kursow miesiecznie.
    > 20 dni roboczych po 8 godzinnych kursow dziennie.
    >
    > A wykonales w miesiacu 210 punktualnych kursow.
    > To ile to procent ? :-)

    punktualności 100% :)

    > Bo jezdziłes w soboty, w niedziele, w nadgodzinach.

    wykonałeś więcej kursów, ale punktualność może być max 100% :) Dyplom
    był za punktualność.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 893. Data: 2022-04-05 16:08:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2022 o 13:16, J.F pisze:

    > albo np 100% - wszystkie kursy punktualne,
    > wszystkie w planowej liczbie, ale kierowca zrobil 50% nadgodzin.

    I to pokazuje, że mając definicję z dupy otrzymujemy wynik z dupy:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 894. Data: 2022-04-06 01:34:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego, że skuteczność ciężko określać wartością mniejszą od zera:P

    No udopornił się mutacyjni w 100%, a Ty wyżej twierdzisz, że jak już to
    się robią mniej odporne :)

    --
    Marcin

  • 895. Data: 2022-04-06 06:14:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No udopornił się mutacyjni w 100%, a Ty wyżej twierdzisz, że jak już to
    > się robią mniej odporne :)

    ;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 896. Data: 2022-04-06 15:49:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :
    > zapewne tak jak wcześniej przy chorobach grypopodobnych - losowo
    > zrobiono takim osobom badania lepszej jakości

    Wcześniej? Znaczy przed 2020? Choruję od czasu do czasu chyba
    wyłącznie na górne drogi oddechowe. Przez całe życie nikt nigdy mi
    nie robił żadnego testu. Kogo się zapytałem, to też nie miał
    robionego. Tak więc stwierdzenie, że choruje się na grypę czy anginę
    odbywało się na podstawie obserwacji. Tak to działało.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 897. Data: 2022-04-06 16:01:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > I to pokazuje, że mając definicję z dupy otrzymujemy wynik z dupy:P

    No i w końcu wróciliśmy do tematu wątku ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 898. Data: 2022-04-06 16:04:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >robionego. Tak więc stwierdzenie, że choruje się na grypę czy anginę
    >odbywało się na podstawie obserwacji. Tak to działało.

    Angina ma specyficzne objawy - czerwone gardlo, powiększone migdaly.

    Zresztą grypa czy "przeziębienie" - leczenie jest to samo - tydzien
    zwolnienia, polopiryna, witamina C.
    Co nowoczesniejsi lekarze zapisza paracetamol :-)

    Angina z tego co czytam - wirusowa lub bakteryjna moze byc ... to
    mozna dac antybiotyk :-)
    Grypie tez nie zaszkodzi, wiec tez mozna zapisac :-(

    J.

  • 899. Data: 2022-04-06 16:25:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 06.04.2022 o 15:49, Zbynek Ltd. napisał:

> [...]
    > żadnego testu. Kogo się zapytałem, to też nie miał robionego. Tak więc
    > stwierdzenie, że choruje się na grypę czy anginę odbywało się na

    A ile razy brałeś udział w badaniu podczas wyborów? Mi się raz trafiło,
    że robili badanie w komisji w której głosowałem, ale to tyle, na ankietę
    się już nie załapałem. A trochę lat już żyję i na wszystkie wybory chodzę.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 900. Data: 2022-04-07 14:12:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Apr 2022 16:25:01 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]
    > się już nie załapałem. A trochę lat już żyję i na wszystkie wybory chodzę.

    Jakos podobnie mialem, ale to wiadomo - koszta.
    Nikt nie bedzie badal wszystkich lokali.

    Lekarz natomiast ... lzejsze przypadki leczy na oko, i moze jeszcze
    na ucho, jak osłucha płuca.
    Ba, leczy ... tak naprawde to pacjent sam sie leczy, chyba ze mu
    lekarz antybiotyk przepisze, co podobno u nas jest za częste.

    Natomiast test ... mialem robione cos takiego jak antybiogram,
    czyli sprawdzenie wrazliwosci bakterii z gardła na różne antybiotyki.
    Troche tego robią/robili, sądząc po kolejce,
    ale to jednak z reguły nie jest robione.

    Szczególnie, ze w przypadku choroby to trochę za późno, bo trwa to
    pare dni, a skoro stan poważny, to czasu nie ma.

    J.