  • Data: 2019-01-18 06:49:44
    Temat: Re: Kopiowanie uzasadnień.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2019 o 23:31, Liwiusz pisze:

    > Co do zasady może (z uwzględnieniem takich niuansów jak na przykład
    > rodo, dobre imię lub prywatność strony itp.),

    Ale co znaczy "dobre imię"? Zasadniczo pozwy składa się często w
    sprawach nie przynoszących chwały stronie pozwanej. W pisamch nie padają
    żadne dane osobowe, oprócz danych powoda, instytucji pozwanej
    (instytucji nie osoby), osoby pełniącej funkcje publiczną (sekratarz
    stanu - jej to szczególnie chwały nie przynosi) i pełnomocnika strony
    pozwanej, który się pod pismem podpisał i parę dziwnych konstrukcji
    myślowych w niej wykonał.

    > ale przecież tutaj
    > poszlaki świadczą o tym, że wyrok nie wydostał się przez
    > "upowszechnienie przez pełnomocnika".

    Nie chodzi mi o ten temat, ale tu akurat sprawa jest dla mnie jasna -
    skoro z zasady wyroki są jasne, to ciężko postawić zarzut, że jakoś do
    jawnego wyroku się dostał. Nawet jak nie był publikowany i po prostu
    zadzwonił do drugiego sędziego i poprosił żeby mu na maila przesłał.

    BTW - w mojej sprawie pełnomocnik pozwanego powołuje się na "ustaloną
    linie orzecznictwa" właśnie niepublikowanymi wyrokami;)

    Shrek