  • Data: 2019-01-17 12:07:09
    Temat: Re: Kopiowanie uzasadnień.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-17 o 11:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Ale juz ustalilismy, ze to ten sam budynek, wiec chyba moze gdzies pojsc

    I właśnie o to chodzi - dostęp do akt nie jest dowolny i sędzia nie
    powinien móc tak po prostu "pójść i poczytać" nieswoje sprawy.

    > i przeczytac.

    Tym bardziej, że to nie o czytanie chodzi, a dostęp do edytowalnej
    wersji uzasadnienia.

    > A moze nawet spotkali sie gdzies przy wodce i zaczeli omawiac swoje
    > ciekawe przypadki i jeden powiedzial drugiemu, ze on to juz opracowal.
    > Tylko wtedy nie musialby kluczyc, ze nie pamieta skad sie to wzielo.

    Ciągle zapominasz o literówkach. Po prostu jeden drugiemu dał napisane
    uzasadnienie, a może pisała je ta sama osoba (ten sam asystent). Już
    pisałem - tak jak z klasztorem - nie ma w tym nic złego, ale może być.

    Przypomina mi się sprawa jak to w 1992 roku Trybunał Konstytucyjny
    procedował zgodność ustawy lustracyjnej z konstytucją. Po zamknięciu
    przewodu sądowego odroczono ogłoszenie wyroku o półtorej godziny, a
    potem go odczytano wraz z... 35 stron uzasadnienia pisanego (jak to
    wówczas) na maszynie do pisania.

    --
    Liwiusz