  • Data: 2019-01-17 19:28:47
    Temat: Re: Kopiowanie uzasadnień.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q1qb6e$ce1$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 17.01.2019 o 12:03, J.F. pisze:

    >Temu, że nie chodzi o rozporządzenie a ustawę i temu, że do protokołu
    >sekretarz stanu powiedział coś dokładnie przeciwnego...

    Ale mi o zasade chodzi - jest ustawa, jest rozporzadzenie do niej, to
    czemu nie mialby minister rozeslac wyjasnienia, jak rozporzadzenie
    interpretowac.
    Albo czemu nie mialby sad spytac ministra co mial na mysli w zapisie
    ... po czym dojsc do wniosku, ze zapis nie odpowiada intencji, wiec
    strona mogla zinterpretowac tak, jak zinterpretowala i orzec na jej
    korzysc :-)

    J.