  • 1. Data: 2007-01-31 10:53:07
    Temat: Kopiowanie tekstów
    Od: eLeM <e...@e...pl>

    Witam,

    Chciałem się dowiedzieć czy moge bezkarnie skopiować sobie teksty
    regulaminów itp. tekstów z innych stron ??

    Pozdrawiam,
    eLeM

  • 2. Data: 2007-01-31 11:55:14
    Temat: Re: Kopiowanie tekstów
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    eLeM napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Chciałem się dowiedzieć czy moge bezkarnie skopiować sobie teksty
    > regulaminów itp. tekstów z innych stron ??

    tak

  • 3. Data: 2007-01-31 12:40:00
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *eLeM* na tej grupie:

    > Chciałem się dowiedzieć czy moge bezkarnie skopiować sobie teksty
    > regulaminów itp. tekstów z innych stron ??

    Rozumiem, że pytasz czy możesz sobie zapisać regulamin np. operatora
    telekomunikacyjnego na dysku twardym?
    Tak, oczywiście, że możesz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2007-01-31 14:08:49
    Od: eLeM <e...@e...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Powiedział(a) *eLeM* na tej grupie:

    > Rozumiem, że pytasz czy możesz sobie zapisać regulamin np. operatora
    > telekomunikacyjnego na dysku twardym?
    > Tak, oczywiście, że możesz.

    Nie do końca raczej chodziło o zrobinie kopi regulaminu i zamieszczenie
    jej na innej stronie.

  • 5. Data: 2007-01-31 15:28:10
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    eLeM napisał(a):

    > Nie do końca raczej chodziło o zrobinie kopi regulaminu i zamieszczenie
    > jej na innej stronie.

    Nie mozesz.

  • 6. Data: 2007-01-31 21:34:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *smerf* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Nie mozesz.

    Też nie tak. Pytanie co to za regulamin, od kogo pochodzi itd. Jeśli to
    dokument urzędowy w rozumieniu art. 4 pr.aut. to nie ma problemu,
    natomiast jest rozbieżność w poglądach nt. innych regulaminów (no bo
    nie zawsze ma on charakter dostatecznie zindywidualizowany - często są
    oparte na gotowcach np. z Leksa itd.)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl