  • Data: 2013-09-25 23:35:51
    Temat: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Od: "Diabeł" <d...@t...zwarte.posladki> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan" <J...@u...com> napisał w wiadomości
    news:5241b15c$0$2219$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zdarza się, że w banku, towarzystwie ubezpieczeniowym
    > i pewnie jeszcze w innych miejscach klient musi zgodzić
    > się na skserowanie jego dowodu osobistego.
    > Czy należy się tego obawiać? Jak może to zostać wykorzystane
    > nielegalnie?
    > Czy potencjalnie jeszcze większym ryzykiem jest obarczone
    > zeskanowanie dowodu osobistego i przesłanie pliku mailem?
    >
    > Proszę o wyjaśnienia.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jan

    W dawnym Lukasie a obecnie credit agricole nie mozna zalozyc rachunku
    bankowego w prosty sposob. Trzeba dac sobie skserowac dowod osobisty. Nie
    mozna nic na kserokopii kreslic.

    Chuj wie, co sie dzieje pozniej z taka kserokopia. Niestety, na stronach
    GIODO jest informacja, ze banki maja prawo kserowac ;(

    Ja w wiekszosci przypadkow odmawiam wyrazenia zgody na ksero, wobec czego
    nie moge z pewnych uslug skorzystac - ale pierdole to; nie musze miec
    komorki na abobament itp. Wole spokoj.

    Jak juz musze dac sobie skserowac dokument tozsamosci to daje paszport.
    Podoba sie? ok. Nie? Wypierdalac.

    Szczytem chamstwa jest wykonywanie 5 kserokopii dowodu przy kliencie.

    W wiekszosc przypadkow na pytanie, dlaczego mam dac sobie skserowac dowod
    ludzie nie znaja odpowiedzi albo pierdola, ze maja takie procedury. Jak
    zadam podania podstawy prawnej tego wymogu to oczywiscie nic nie wiedza.

    :-)

    Siema! Pozdro!