  • Data: 2013-09-27 22:33:50
    Temat: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 września 2013 17:27:50 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

    > Ma datę pewną ;)

    Ale wszelkie dane widoczne.
    A co niektórzy tu twierdzą że jak ktoś ma dane zawarte w dowodzie to moze coś tam
    złego zrobić"danonodawcy"
    A ja jako hipotetycznie nieuczciwy pracownik banku czy innego sklepu nie widze
    różnicy czy mam pesel gościa spisany ze zwykłego ksero czy potwierdzonego u
    notariusza.
    A tak bez paranoi: same dane spisane z kopi dowdu(nawet notarialnie potwierdzonego)
    nikomu na nic się nie zdadzą.