  • Data: 2013-09-29 18:37:39
    Temat: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Od: "Leszek A." <L...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myślę, że problem polega na tym, że banki ułatwiają sobie
    życie wymagając minimum potwierdzenia identyfikacji klienta,
    a gdy się zdarzy, że dane zostały skradzione, to problem ma
    oszukany, a nie bank.
    Słyszy się o tym, że do założenia konta, a nawet wzięcia
    kredytu, wystarczą tylko dane z DO lub ewentualnie ksero
    DO, które w przypadku załatwiania sprawy przez Internet
    klient wysyła pocztą elektroniczną.
    W pierwszym rzędzie to bank powinien ponosić konsekwencje,
    wtedy ich wymagania co do identyfikacji klienta od razu by się
    zmieniły.

    Bardzo podoba mi się pomysł by ci z Was, którzy tak są pewni,
    że udostępnienie danych z dowodu niczym nie grozi, ogłosili je
    w Internecie. Jakoś chętnych nie widać. Jak zwykle łatwiej się
    gada.

    Pozdrawiam Leszek