  • Data: 2007-01-22 08:21:04
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Rafał <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezar wrote:

    > kopie zapasowa mozna legalnie sporzadzic tylko, gdy ma to byc niezbedne do
    > korzystania z programu - to dodatkowy warunek (art 75 PrAut)

    yyy... moment... Posiadam oryginalny nośnik - robię backup, z którego
    instaluję system (nie chcę korzystać z oryginalnego, by go nie uszkodzić).
    Zgodnie z tym co napisałeś już postąpiłem nielegalnie czy jeszcze nie? Czy
    mam czekać na to, aż nośnik oryginalny będzie nieczytelny i dopiero wtedy
    robić backup? To się trochę mija z logiką.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał