    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola zus po 30 dniach L4
    Date: Mon, 9 Jul 2007 22:14:43 +0200

    > Sorki ze odgrzewam stare ale takich pierdol dawno nie czytalem.
    Jakich tam pierdół :)

    > Z jakiego paragrafu wynika ze musisz sie tlumaczyc z tego przed sadem
    > ile jako pracodawca placisz pracownikowi i jak go cenisz/wyceniasz.
    > Prosze, pokaz?
    Pojęcia nie mam.
    Napisałem tylko to co kobita z kontroli powiedziała.

    > Pracownik byl wart tych pieniedzy. Jaki sad to obchodzi,jezli mu placisz
    > 10000 PLN co miesiac za zatrudnienie jako sprzatacza i mu rzeczywiscie
    > placisz tyle, to ZUS ma zaplacic zasilek wyliczony od pensji i juz.
    A ZUS pracownikowi tych pieniędzy nie wypłaca bo uznaje że to fikcyjne
    zatrudnienie i fikcyjnie naciągane zarobki.

    Udowadnia to tak, że 20 tys brutto zapłacić fakturzystce w 4 miesiącu ciąży
    dopiero przyjętej do pracy w firmie która brutto przychodu średnio z
    ostatnich 12 miesięcy ma 4000 miesięcznie to lekkie naciąganie. Zasiłku nie
    wypłaca.

    Nie mam pojęcia na jakiej podstawie i nie pytaj mnie o to.
    Sprawa dość głośna w tv jakieś 2 lata temu. Nie pojedyczny przypadek a wiele
    takich.

    > No chyba ze ta pensja to fikcja na papierze, a to juz pod KK podlega.
    >
    > I nie sluchaj gadki bab z ZUS.

    I z reguły nie słucham - ale czasem w towarzyskiej rozmowie nawet babka z
    zusu może coś ciekawego powiedzieć