  • 1. Data: 2005-05-20 06:10:15
    Temat: Kontrola z Urzedu Kontorli Skarbowej.
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Firma w ktorej kiedys pracowalem ma wlasnie kontrole z UKS. No i wlasnie
    wezwali mnie na przesluchanie w tej sprawie. Czy moga cos takiego robic ?

    Fantom
    ps.Tak swoja droga kontroluja rok 2003, a od szefa zadaja danych z 2005 -
    moga tak ?

  • 2. Data: 2005-05-20 06:16:18
    Temat: Re: Kontrola z Urzedu Kontorli Skarbowej.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fantom wrote:
    > Witam
    > Firma w ktorej kiedys pracowalem ma wlasnie kontrole z UKS. No i wlasnie
    > wezwali mnie na przesluchanie w tej sprawie. Czy moga cos takiego robic ?

    Mogą

    > Fantom
    > ps.Tak swoja droga kontroluja rok 2003, a od szefa zadaja danych z 2005 -
    > moga tak ?

    Zakres kontroli jest na piśmie w sprawie kontroli.
    Można złożyc skargę, ale to tylko pogorszy sytuację, bo w końcu i tak
    się do czegos przyczepią
    Siedzieć cicho i dawać co chcą, chyba, że wybitnie przeginają.

  • 3. Data: 2005-05-20 07:13:14
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    witek napisał(a):
    > Zakres kontroli jest na piśmie w sprawie kontroli.
    > Można złożyc skargę, ale to tylko pogorszy sytuację, bo w końcu i tak
    > się do czegos przyczepią

    jesli zakres kontroli obejmuje 2003 - to nie maja prawa zadac dokumentow
    z innego okresu (chyba ze chodzi o dokumenty rejestrowe lub inne
    bezposrednio dotyczace spolki/firmy). jesli sie tak stanie - wszystkie
    zadania wymagaj na pismie - bedzie material na skarge. poza tym nic nie
    pogorszy sytuacji - kontrola ma wyznaczony zakres prac i ma sie tego
    stosowac - ty rowniez tylko tego co konkretnie wymagaja. patrz im na
    rece i zastanow sie kilka razy zanim na pismie zlozysz jakiekolwiek
    wyjasnienia w kwesti kontrolowanych dokumentow czy innych okolicznosci
    sprzedazy/zakupu. jesli beda chcieli kopii umow - maja sami okreslic o
    jakie im umowy chodzi (nie caly segregator jak kalejdoskop)

    przeczytaj uwaznie ustawe - zakres o kontroli skarbowej, bedziesz
    wiedzial na czym stoisz.

  • 4. Data: 2005-05-20 15:32:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jesli zakres kontroli obejmuje 2003 - to nie maja prawa zadac dokumentow z
    > innego okresu

    Aniolki, nie to jest meritum.
    On w tej firmie JUZ nie pracuje. I pyta czy go mozna wzywac w sprawie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-05-20 16:15:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Aniolki, nie to jest meritum.
    > On w tej firmie JUZ nie pracuje. I pyta czy go mozna wzywac w sprawie.

    Ale zapewne w 2003 pracował.