  • 1. Data: 2005-05-19 21:32:16
    Temat: Data wniesienia pozwu
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    1.04.2002 roku był termin płatności za domenę w Nasku
    29.03.2005 roku NASK napisał pozew,
    01.04.2005 nadał pozew na poczcie (tego nie jestem pewien, ale w nakazie zapłaty
    sąd napisał, że na skutek pozwu wniesionego w dniu 01.04.2005)
    4.04.2005 sąd zarejestrował pozew

    PYTANIE: liczy się data nadania pozwu na poczcie, czy też data wpływu (wiem, że
    w przypadku wezwania do poprawienia lub odpowiedzi na pozew liczy się data
    nadania na poczcie, ale czy tak samo jest w czasie składania pozwu?)

    Nawiasem mówiąc nieźli są w ostatnim możliwym dniu wysłali pozew.

    A może ktoś jednak potrafi zastosować jakiś paragraf o 2 latach przedawnieniach?

  • 2. Data: 2005-05-19 21:39:53
    Temat: Re: Data wniesienia pozwu
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    tatko napisał(a):
> [...]
    > w przypadku wezwania do poprawienia lub odpowiedzi na pozew liczy się data
    > nadania na poczcie, ale czy tak samo jest w czasie składania pozwu?)

    tak

    KG

  • 3. Data: 2005-05-20 16:42:47
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > A może ktoś jednak potrafi zastosować jakiś paragraf o 2 latach
    > przedawnieniach?

    Domena w NASKu nie jest usługą telekomunikacyjną :)

    pozdr.