  • 1. Data: 2005-05-20 06:57:54
    Temat: Mam wyrok zasądzający dla mnie 800 zł. Czy warto pójść do komornika?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.

    Wyrok z klauzulą wykonalności. Czy jest w ogóle sens udać sie do komornika by
    odzyskać tą kasę. Dodam, iż nie potrafię wskazać majątku dłużnika.

    pzdr greo

  • 2. Data: 2005-05-20 12:02:07
    Od: "Mazi" <p...@m...com.pl>

    Witam
    Jesli masz wyrok z klauzula wykonalnosci to idz do komornika.
    Nie musisz wskazywac komornikowi majatku dluznika - to juz nalezy do niego i
    on sciagnie dlug.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 3. Data: 2005-05-20 12:25:19
    Od: g...@p...onet.pl

    > Witam
    > Jesli masz wyrok z klauzula wykonalnosci to idz do komornika.
    > Nie musisz wskazywac komornikowi majatku dluznika - to juz nalezy do niego i
    > on sciagnie dlug.

    To, ze należy to jedno, a czy to zrobi to drugie.

  • 4. Data: 2005-05-20 12:38:04
    Od: "Mazi" <p...@m...com.pl>

    > To, ze należy to jedno, a czy to zrobi to drugie.

    To jest jego obowiazek - jesli komornik odmowi egzekucji wyroku to piszesz
    skarge do sadu, pod ktory podlega komornik.

    --
    pozdrawiam
    Mazi

  • 5. Data: 2005-05-20 13:26:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mazi napisał(a):
    > Witam
    > Jesli masz wyrok z klauzula wykonalnosci to idz do komornika.
    > Nie musisz wskazywac komornikowi majatku dluznika - to juz nalezy do niego i
    > on sciagnie dlug.

    A co powiesz na art. 797 kpc w części w której mówi że trzeba wskazać
    sposób egzekucji?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2005-05-20 14:09:04
    Od: "Mazi" <p...@m...com.pl>

    > A co powiesz na art. 797 kpc w części w której mówi że trzeba wskazać
    > sposób egzekucji?

    Pisze to co wiem z doswiadczenia - mialem zasadzony wyrok - poszedlem z
    wyrokiem do komornika i nic wiecej mnie nie obchodzilo.
    Komornik sam reszte zalatwial nie pytajac mnie o nic - ja dostalem po kilku
    tygodniach zasadzona kase.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 7. Data: 2005-05-20 16:08:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mazi napisał(a):

> [...]
    > wyrokiem do komornika i nic wiecej mnie nie obchodzilo.
    > Komornik sam reszte zalatwial nie pytajac mnie o nic - ja dostalem po kilku

    I nie złożyłeś wniosku egzekucyjnego? Nie wierzę.

  • 8. Data: 2005-05-20 20:27:09
    Od: "Piotr Mazur" <p...@m...com.pl>

    > I nie złożyłeś wniosku egzekucyjnego? Nie wierzę.

    Zanioslem komornikowi wyrok z klauzula wykonalnosci i to wszystko.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 9. Data: 2005-05-20 20:50:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Mazur napisał(a):

    > Zanioslem komornikowi wyrok z klauzula wykonalnosci i to wszystko.

    Nie wierzę.

  • 10. Data: 2005-05-21 17:12:24
    Od: "Piotr Mazur" <p...@m...com.pl>

    > Nie wierzę.