  • Data: 2008-11-29 13:29:47
    Temat: Re: Kontrola pracownika na zwolnieniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:pan.2008.11.29.08.47.36@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > Art. 22(1) par. 1 pkt 4 kp.
    Czekałem na to. ;))
    Nie musi być miejsce zamieszkania. Wystarczy adres do korespondencji.
    Tym adresem może być np. skr. pocztowa.
    Poza tym art. ten dotyczy wyłącznie osób _ubiegających_ się o pracę.

    > Podobnie kwestionariusz pracowniczy stanowiący załącznik do
    > Rozporządzenia MPiPS z 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez
    > pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz
    > sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
    W tym załączniku podany jest również tylko adres zameldowania, nie
    zamieszkania.
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0286.htm

    Ponadto jest to tylko załącznik stanowiący wzór pomocniczy, nic
    obowiązującego.
    Pracownik nie ma obowiązku wypełniać wszystkich pól (nie ma obowiązku
    posiadania telefonu ani jego podawania, wyjawiania stanu rodzinnego, miejsca
    zamieszkania, kursów, szkoleń, studiów nie związanych z miejscem
    zatrudnienia itp.). Informacje obowiązkowe związane ze stosunkiem pracy
    wymieniają enumeratywnie §1 i §6.

    Przeczytałem, że jest jeszcze jakiś akt prawny 2002 r. Nr 230, poz. 2293
    określający zakres prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach
    związanych ze stosunkiem pracy oraz sposób prowadzenia akt osobowych
    pracownika, tylko że nr 230 z tego roku to poz. 1983÷2000, zaś poz. 2293 w
    ogóle w tym roczniku nie ma, więc nie wiem co to za akt.

    --
    Jotte