  • Data: 2008-11-29 08:47:23
    Temat: Re: Kontrola pracownika na zwolnieniu
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 22:22:05 +0100, Jotte napisał(a):

    > Podstawę prawną podasz?

    Art. 22(1) par. 1 pkt 4 kp.
    Podobnie kwestionariusz pracowniczy stanowiący załącznik do
    Rozporządzenia MPiPS z 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez
    pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz
    sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl