  • From: "Jacek23" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola nieistniejacego oprogramowania.
    Date: Thu, 25 Jan 2007 12:01:20 +0100

    Zeby wydac takie postanowienie odrazu, prokurator i policja musza miec
    bardzo mocne poszlaki ze tam cos jest, jesli nie sa pewni, i jest jakis byle
    jaki donos to moga przyjsc i stanowaczo poprosic czy moga sprawdzic (lepiej
    wpuscic), sprzwdza sobie na miejscu czy masz dokumenty na system i inne
    komercyjne programy i sobie ida w piz.....
    Byli u mnie ale w innej sprawie to wiem, bo specjalnie ich zawrocilem jak
    wychodzili zeby sie wypytac o te kontrole niby i psychoze w necie.
    jak sie nie sciaga nielegala i ma wszystko ok to niema sie czego obawiac.
    Tak ze moim zdaniem tam u Was cos bylo nie tak i mieli jakies dowody.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.