  • Data: 2007-01-25 13:28:10
    Temat: Re: Kontrola nieistniejacego oprogramowania.
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A interesuje mnie glownie jak traktuje sie sformatowany dysk.
    > Czy uzytkownik moze odpowiadac za to ze byl tam np. kiedyc
    > jakis nielegalny plik.

    Niech wezmą ze soba dowód zakupu z aukcji (cokolwiek) + dowód otrzymania
    przesyłki. Trzeba próbować argumentować że daty utworzenia plików są sprzed
    zakupu, choć to pic na wodę bo ten parametr można zmieniać. Lepsze to jednak
    niż nic.

    W ogóle ciekawa ta sprawa. Wpadli z nakazem zabrania sprzętu i nośników, a
    to rzadkość. Czy ten Pan nie zagrał sobie z kimś ostatnio? Może ktoś
    podesłał jakiś donos z jakąś pornografią dzieciecą lub innym ssyfem? A może
    po prostu dysk który kupiłeś by kradziony i poszło po sznureczku do tych
    państwa? No bo jakiś poważny powód musielli mieć...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin