  • Data: 2007-01-25 12:57:29
    Temat: Re: Kontrola nieistniejacego oprogramowania.
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał

    > I niby z jakiej okazji to przeszukanie? Dwójki starszych ludzi się nie
    > nachodzi bez powodu.

    Ja wiem ze ostatnio nakreca sie psychoze o nalotach policji itd.
    Mnie to smieszy. Nie chce nic pisac w tym nurcie.
    To jest konkretny, ale pewno odosobniony przypadek.
    Nie widzialem na osiedlu, gdzie mieszkaja ci znajomi tabunow
    policji ani egzekucji pod scianami :)
    Jest mi jednak w zaistnialej sytuacji glupio.
    Znajomi na jutro maja wezwanie na policje i bede wiecej
    wiedzial.

    A interesuje mnie glownie jak traktuje sie sformatowany dysk.
    Czy uzytkownik moze odpowiadac za to ze byl tam np. kiedyc
    jakis nielegalny plik.
    Pozdr

    --
    Hinek