    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konto Paypal - weryfikacja
    Date: Tue, 15 Jan 2013 01:16:48 +0100

    > Nie, ma obowiązki.
    > PayPal jest bankiem i obowiązują go regulacje dotyczące banków.

    Odważne słowa xD

    Czy mam rozumieć, że mogę na nich złożyć skargę do KNF
    lub innego arbitra? Pytam, gdyż parę lat temu wycofali mi kilka
    transakcji odmawiając podania przyczyny, co spowodowało
    ujemne saldo na koncie. Następnie zablokowali konto i domagali
    się wysłania pocztą czeku (!) do jakiegoś banku w Anglii... strasząc
    przez pewien czas windykacją... także pytam zupełnie serio, czy
    polskie instytucje są władne wyjaśniać takie sytuacje? Ja tego wtedy
    nie drążyłem, gdyż żadnych strat nie poniosłem, ale jestem ciekaw.