  • Data: 2013-01-15 17:26:04
    Temat: Re: Konto Paypal - weryfikacja
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ja już "po" :)

    W nocy, około 3 nad ranem dostałem kolejną wpłatę na konto Paypal, a gdy z rana się
    zalogowałem aby skontrolować kwotę o dziwo nie dostałem informacji o ograniczeniu
    konta - zrobiłem więc mały test i zleciłem wypłatę środków na konto bankowe, przeszło
    bez problemu.

    Najciekawsze w całej sytuacji jest to, że obecnie nie ma śladu w Centrum
    rozstrzygania - jakby w ogóle takiego ograniczenia nie było, nie dostałem też żadnego
    maila... Dopiero przed chwilą po którymś logowaniu pojawił się komunikat z
    podziękowaniami za weryfikację danych.

    Jak już pisałem wystarczyło kiepskie zdjęcie dowodu i wyciąg z konta w formacie PDF,
    no i okazuje się, że adres który dodałem po blokadzie konta aby pasował do danych na
    wyciągu został zaakceptowany (mimo tego co pisało w informacji) więc obeszło się bez
    komplikacji, choć trochę stresu było - szczególnie po przeczytaniu informacji w
    sieci. Choć z drugiej strony to też dało do myślenia, chyba zrezygnuję z usług
    Paypal, żeby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji. Już miałem mroczną wizję że
    przyblokują mi kasę na kilka lat... ciekawe ile osób z powodu PP popełniło
    samobójstwo :)