  • 21. Data: 2022-10-30 19:02:54
    Temat: Re: Konsekwencje za odmowę wykonywania pracy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-października-2022 o 15:04, Dawid Rutkowski pisze:
    > Szklana kula w remoncie, więc nie zgadnę, co zrobi akyrat twój pracodawca.
    > Potem możesz iść do sądu sprawdzić, czy było mu wolno.

    Śmiem twierdzić że ogromna większość pracodawców nie miałaby chwili
    zawahania przed dyscyplinarką.

    Jeśli jesteś aż tak ogarnięty ;;-) że w tej kwestii pomogłaby szklana
    kula...

    To znaczy że nie wiesz a się awanturujesz.

    Albo możliwości kary jest o rząd wielkości więcej niż u PRACOWNIKA.

    Może nawet pokiwanie palcem z pobłażaniem. Taka karra ;;--)

  • 22. Data: 2022-10-30 19:04:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-października-2022 o 15:04, Dawid Rutkowski pisze:
    > Innymi słowy - "co wolno wojewodzie, to nie tobie, mały smrodzie"

    To ostatnio popularny pogląd u europosłów. Np. Lewandowski ;-)

  • 23. Data: 2022-10-30 19:21:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-30 o 18:58, _Master_ pisze:

    > Chodzi o wielowymiarowe wyroki sądowe uwzględniające dorobek artystyczny
    > obwinionej przy ustalaniu kary dla pijaczki za kierownicą?
    >
    > Wiedziałem że będzie ciężko ale że aż tak? ;-)
    >
    > Ubaw rośnie w miarę wymyślania usprawiedliwień ;-)

    Nie wiem co tam sobie wymyśliłeś,
    ale ubaw zawsze mam jak czytam twoje wynurzenia.

  • 24. Data: 2022-10-30 20:45:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-października-2022 o 19:21, cef pisze:
    > Nie wiem co tam sobie wymyśliłeś,
    > ale ubaw zawsze mam jak czytam twoje wynurzenia.

    A jam mam ubaw jak się "prawniki" wiją.

    Umiesz odpowiedzieć na pytanie jaka jest kara za odmowę sądzenia?

  • 25. Data: 2022-10-30 20:48:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-30 o 20:45, _Master_ pisze:

    > A jam mam ubaw jak się "prawniki" wiją.
    >
    > Umiesz odpowiedzieć na pytanie jaka jest kara za odmowę sądzenia?

    Czyli nie rozumiesz.
    Dla jednej strony jest odmowa sądzenia a dla drugiej
    normalne zachowanie w obliczu naruszenia prawa.
    Ty po której stronie jesteś?

  • 26. Data: 2022-10-30 23:25:38
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > To znaczy że nie wiesz a się awanturujesz.

    Ty cały czas się awanturujesz -- im mniej wiesz na dany temat (a zazwyczaj
    niewiele), tym głośniej ryja drzesz.

  • 27. Data: 2022-10-31 10:30:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-października-2022 o 23:25, n...@o...pl pisze:
    > Ty cały czas się awanturujesz -- im mniej wiesz na dany temat (a zazwyczaj
    > niewiele), tym głośniej ryja drzesz.

    Zadałem proste pytanie: jaka jest kara dla sędziego za odmowę
    wykonywania swoich obowiązków?

    Podziel się wiedzą jeśli potrafisz?

  • 28. Data: 2022-10-31 12:16:57
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Zadałem proste pytanie: jaka jest kara dla sędziego za odmowę
    > wykonywania swoich obowiązków?
    >
    > Podziel się wiedzą jeśli potrafisz?

    Nie umiesz w google?

    Karami dyscyplinarnymi są:
    1)
    upomnienie;
    2)
    nagana;
    2a)
    obniżenie wynagrodzenia zasadniczego o 5%-50% na okres od sześciu miesięcy do
    dwóch lat;
    2b)
    kara pieniężna w wysokości podlegającego wypłacie za miesiąc poprzedzający
    wydanie prawomocnego wyroku skazującego jednomiesięcznego wynagrodzenia
    zasadniczego powiększonego o przysługujący sędziemu dodatek za długoletnią
    pracę, dodatek funkcyjny i dodatek specjalny;
    3)
    usunięcie z zajmowanej funkcji;
    4)
    przeniesienie na inne miejsce służbowe;
    5)
    złożenie sędziego z urzędu.

  • 29. Data: 2022-10-31 17:32:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-października-2022 o 12:16, n...@o...pl
    pisze:

> [...]
    > zasadniczego powiększonego o przysługujący sędziemu dodatek za długoletnią
    > pracę, dodatek funkcyjny i dodatek specjalny;

    I co z tego wynika?

    Z moich obserwacji pracownik w takim przypadku wyleciałby roboty z
    dyscyplinarką.

    Dalej nie wiem jak zostanie potraktowany sędzia. Bo to nie PRACOWNIK
    przecież

    Łagodniej czy surowiej?

  • 30. Data: 2022-11-01 01:14:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 31.10.2022 o 12:16, n...@o...pl pisze:
> [...]

    Aż wszedłem w google groups za pomocą przeglądarki, żeby zapoznać się z
    całą dyskusją i przeczytać to "zadane pytanie". No i zonk! Żadnego
    pytania o karanie sędziego za odmowę wykonywania obowiązków nie widzę.
    Ba, nie ma żadnego pytania o sędziów. Pierwsze stwierdzenie, dotyczące
    sędziów brzmi:
    "Przecież ci sędziowie nie są sędziami w myśl unijnego prawa".
    HGW skąd i dlaczego to zdanie zostało wtrącone. O których sędziach mowa?
    Dobrze, że w czytniku można odsiewać. :)

    > Nie umiesz w google?

    Do tego potrzebna jest umiejętność składania wyrazów w logiczną i spójną
    całość.

    --
    -
    Akarm