  • Data: 2004-02-08 13:30:09
    Temat: Re: Konkurencja ?
    Od: Monika<j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja miałam podobną sytuację.Miałam podpisaną umowę o współpracy z
    firmą pośredniczącą, polegającą na pozyskiwaniu sklepów chcących
    zawrzeć umowy kredytowe /czyli sprzedaż ratalna/,i tak samo ze mną
    zrobili ,gdy podpisałam umowy z 50 sklepami i zaczęły spływać wnioski
    kredytowe, to mi wypowiedzieli umowę z okresem trzymiesięcznym bez
    podania przyczyny.Adwokat napisał do nich pismo, że należy mi się
    prowizja na podstawie KODEKSU CYWILNEGO /ujął to jako umowę
    agencyjną, pomimo ,że była to umowa o współpracy i dostałam od
    firmy świadczenie wyrównawcze za okres 12-miesięcy kwotę 20 000zł

    -> http://usenet.pomocprawna.info