  • Data: 2022-07-07 15:57:24
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 15:44, Shrek pisze:

    > Ależ skąd. Zastanówmy się - konfederacja może pierdolić wszystko od
    > skrajnej wolności gospodarczej, przez całkiem rozsądne argumenty do
    > smrodu onuc. Ale jedyne ich realny wpływ na cokolwiek to wyrok w sprawie
    > aborcji - i przez to należy ich oceniać. Cała reszta to pierdolenie o
    > szopenie - korwin już trzecią dekadę pierdoli i nie ma to kompletnie
    > żadnego znaczenia. Choć trzeba przyznać że osobowość barwna i na swój
    > sposób urzekająca - na przykład żeby wypierdolili korwina z partii
    > nazywającej się korwin... to trzeba być po prostu korwinem;)

    Przecież stać Cię na więcej.

    Najpierw napisałeś że Konfederacja pierdoli od sasa do lasa.
    Potem że nie ma na nic wpływu. (a PO ma na coś wpływ i nie pierdoli od
    sasa do lasa?)
    I na koniec było do przewidzenia przypierdoliłeś się do Korwina

    To poziom Runta czy Bruna. Wydawało mi się że Ty znasz cokolwiek program
    Konfederacji i potrafisz wysłuchać całych wypowiedzi ich posłów.
    Nawet Korwin wysłuchany do końca bez przerywania przez lewackiego
    redaktora zaczyna poruszać nie używane dotąd obszary mózgu przez
    przeciętnego odbiorcę telewizyjnej sieczki.