  • Data: 2022-07-07 16:25:47
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2022 o 15:57, _Master_ pisze:

    > Wydawało mi się że Ty znasz cokolwiek program
    > Konfederacji i potrafisz wysłuchać całych wypowiedzi ich posłów.

    No i właśnie z tej całości wynika, że nikt normalny nie powinien na nich
    głosować.
    Bo co z tego, że gdzieś im się przez przypadek zdarzy mieć jakiś całkiem
    rozsądny "pomysł" związany gospodarką, czy czymś takim, skoro cała
    reszta zalatuje faszyzmem, rasizmem, homofobią i trzymaniem kobiet w
    kuchni na łańcuchu?

    > Nawet Korwin wysłuchany do końca bez przerywania przez lewackiego
    > redaktora zaczyna poruszać nie używane dotąd obszary mózgu przez
    > przeciętnego odbiorcę telewizyjnej sieczki.

    Po czym jednym pierdnięciem przekreśla jakiekolwiek szanse na wybór
    przez normalnego człowieka.
    https://natemat.pl/397793,korwin-mikke-jestem-przeci
    wny-prawom-wyborczym-dla-kobiet
    (inne przykłady znajdziesz samodzielnie)

    Bo widzisz, to nie jest tak, że jak oddasz głos na korwina, czy na
    konfederastów, to możesz sobie później wybrać co ci pasuje. Dostaniesz w
    pakiecie całość, łącznie z faszystowskim, mizoginicznym, rasistowskim i
    homofobicznym smrodkiem (i pewnie wszystkiego z tego ich pakietu nawet
    nie wymieniłem).

    I to jest powód, dla którego normalnym wykształconym ludziom, znającym
    historię, nie wolno na nich głosować (dla własnego bezpieczeństwa),
    pomimo tego, że zdarzają im się całkiem rozsądne pomysły dotyczące
    jakiejś dziedziny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr