  • Data: 2006-08-25 14:15:09
    Temat: Re: Konfiskata aparatu.
    Od: Mirosław Henke <c...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-08-25 11:57 użytkownik Robert Tomasik napisał :
    > w wiadomości news:du52s3-e6v.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie zgodzę się z Tobą. Pracownik nigdy nie będzie osobą prywatną w
    > stosunku do pracodawcy, dokąd będzie ich wiązać umowa o pracę.

    Czyli co? Może mu ten aparat zabrać i zabronić robić zdjęcia? Poza tym
    dowiedziałem się jeszcze paru szczegółów. Otóż w umowie o pracę nigdzie
    nie stoi, że nie można fotografować, jedynie przy wejściu do centrum
    handlowego jest przekreślony aparat oraz jakiś tam regulamin (oba możemy
    olać jak wiadomo), natomiast na samym sklepie wewnątrz centrum nie ma
    żadnego znaku czy napisu. Poza tym w umowie o pracę jest napisane, że
    pracownik może przebywać w zakładzie pracy poza godzinami pracy jedynie
    za zezwoleniem przełożonego. Jak to rozumieć? Nie mówię o samym
    absurdzie, że przecież pracownik nie opuści zakładu pracy po zakończeniu
    przez teleportację i takoż się w nim nie zjawi, ale załóżmy, że chce
    zrobić zakupy - co wtedy? Czy nie ma tu jakiejś sprzeczności z przepisami?