    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputery pod lupa komisji europejskiej
    Date: Fri, 14 Jan 2005 13:31:02 +0100

    AdamS wrote:

    [...]

    > Proponuję na przyszłość darować sobie per Pan :)

    No dobrze....

    > Bądźmy szczerzy, wszystko da się opisać inaczej albo prawie wszystko,
    > tylko po co sobie życie utrudniać. Przecież każdy kupując prywatnie
    > posługuje się właśnie nazwami procesorów, płyt głównych itp, bo takie
    > występują w oficjalnych ofertach, a nie każdy musi znać budowę
    > procesora czy chipsetu.

    Tylko ze prywatnie to ozemy sobie kupic monitor w czarnej obudowie bo nam
    sie taki dobrze z meblami komponuje, a ZA NASZE pieniadze powinno
    byc kupowane TO CO TRZEBA, a nie to, co sie ladnie komponuje
    z meblami

    > Skoro więc nazwy procesorów są jednoznaczne,
    > ogólnie zrozumiałe i szeroko stosowane to dlaczego sztucznie je
    > omijać.

    Ano dlatego, ze ja nie wiem dlaczego pani Kasia w biurze ma miec
    procesor za 1500 zl i plyte glowna za 700, skoro to, co ona robi
    BARDZO DOBRZE moze obsluzyc plyta za 300 i procesor za 400.

    dlatego ISTOTNE wymagania sa wazne, a nie widzimisie
    "szanopwnego Pana Informatyka", ktory chce "Pani Kasi"
    za nasze pieniadze "dobrze zrobic"

    Wlasnie "podanie nazwy" jest "sztucznym ominieciem" ISTOTNYCH WARUNKOW.
    bo wystarczy sobie podac, ze ma procesor obslugiwac
    Hyper-Threading i juz musi byc Intel..
    wystarczy nie podac tylko np. mozliwosci obliczeniowe
    juz mamy ze wzgledu na cene AMD-ka..

    Tylkoz e wtedy widac jakna dloni ze ktos kombinuje,
    jesli do wystawiania faktur chce
    Hyper-Threading ..

    Boguslaw